Wsiąść do Pociągu Widmo
Wiek: 6+
Rebel
Wysyłka:
2-4 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
144,38 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 123,34 zł
Cukierek albo psikus!
Witaj w Koszmarkowie – miejscu pełnym strasznych sekretów! Sprawdź, co kryje się w zakurzonych zakamarkach posiadłości na wzgórzu, wybierz się na spacer po przerażającym bagnie, a jeśli masz dość odwagi, sprawdź, czy w ukrytej jaskini naprawdę mieszka wiedźma!
Wsiąść do Pociągu Widmo to łatwa do nauczenia i szybka odsłona popularnej serii gier rodzinnych, doskonała, żeby wprowadzić do niej młodszych graczy. Podczas zabawy dzieci i rodzice będą zbierali specjalne, kolorowe karty platform, które pozwolą im zajmować kolejne odcinki na mapie Koszmarkowa.
Na czym to polega?
Witaj w Koszmarkowie – miejscu pełnym strasznych sekretów! Sprawdź, co kryje się w zakurzonych zakamarkach posiadłości na wzgórzu, wybierz się na spacer po przerażającym bagnie, a jeśli masz dość odwagi, sprawdź, czy w ukrytej jaskini naprawdę mieszka wiedźma!
Wsiąść do Pociągu Widmo to łatwa do nauczenia i szybka odsłona popularnej serii gier rodzinnych, doskonała, żeby wprowadzić do niej młodszych graczy. Podczas zabawy dzieci i rodzice będą zbierali specjalne, kolorowe karty platform, które pozwolą im zajmować kolejne odcinki na mapie Koszmarkowa.
Na czym to polega?
- Na samym początku gry wszyscy uczestnicy otrzymują po 2 karty biletów. To nasze cele – wskazują miejsca na mapie Koszmarkowa, które będziemy chcieli ze sobą połączyć.
- Aby utworzyć połączenie musimy zagrać zestaw kart platform, który kolorem i liczbą będzie odpowiadał odcinkowi, który chcemy zająć.
- W swojej turze możemy zrobić jedną z dwóch rzeczy: dobrać karty lub utworzyć połączenie.
- Gdy uda nam się zrealizować cel z karty biletu, odkładamy ją i dobieramy kolejną.
- Gra kończy się w momencie, gdy któryś z graczy zrealizuje szósty bilet – to ona zostaje zwycięzcą!
- W odniesieniu do klasycznych wersji Wsiąść do Pociągu, ta jest dostosowana do potrzeb młodszych graczy: odcinki na planszy są krótsze, wagoniki większe, a poszczególne miejsca na mapie i na kartach biletów reprezentują nie tylko nazwy, ale też obrazki, dzięki czemu dziecko nie musi umieć czytać, by samodzielnie grać.
- Uproszczone zostały też niektóre zasady, np. karty platform dobieramy wyłącznie w ciemno, co zmniejsza przewagę dorosłych w budowaniu strategii. Dodatkowo bilety nie mają wartości punktowej, a gra jest wyścigiem o to, kto pierwszy zrealizuje 6 tras.
- Wsiąść do Pociągu Widmo to pełnoprawna, alternatywna gra podstawowa o własnym klimacie. Gracze odwiedzają Koszmarkowo, gdzie witają ich uroczo straszne grafiki oraz specjalne, nawiedzone wagoniki!
Zawartość:
- mapa Koszmarkowa
- 80 nawiedzonych wagoników
- 72 karty platform
- 33 karty biletów
- 4 karty biletów specjalnych
- instrukcja
Wiek: 6+
Czas gry: ok. 15 - 30 minut
Szczegóły
Podtytuł: Wiek: 6+
Autor: Alan R. Moon, Régis Torres
Producent: Rebel
Seria: Wsiąść do Pociągu
Kod paskowy: 824968211359
Rok wydania: 2022
Format: 27.5 x 27.5 x 5.5 cm
Oprawa: Pudełko
Waga: 1.2 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Draftozaur
Wiek: 8+
Wiek: 8+
Nasza Księgarnia
Pachinko
Czarna Owca
Lisek urwisek
Wiek: 5+
Wiek: 5+
Nasza Księgarnia
Anyway
Akurat