Innowacje społeczne w teorii i praktyce

MT Biznes
Innowacje społeczne w teorii i praktyce
Wysyłka:
Niedostępna
Cena katalogowa
59,90 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Tematyka innowacji społecznych zyskuje ostatnio coraz większą popularność. Wykorzystując specyfikę tych działań, szukamy odpowiedzi na złożone wyzwania społeczne, takie jak: ubóstwo, wykluczenie, zmiany klimatyczne. Upatruje się w nich również szansy na integrację przedstawicieli akademii, organizacji pozarządowych oraz sektora publicznego i prywatnego. Współczesne podejście do innowacji społecznych obejmuje szeroki wachlarz działań i koncepcji, zróżnicowanych pod względem charakteru i zasięgu. Także różne dziedziny nauki – od psychologii, nauk o zarządzaniu i jakości, po socjologię – próbują analizować innowacje społeczne pod kątem ich wpływu na jednostki, grupy i społeczeństwa. Równocześnie realizowane są liczne projekty, które przynoszą realne korzyści ich interesariuszom. Monografia jest próbą ukazania od strony teoretycznej i praktycznej innowacji społecznych. Składa się z ośmiu rozdziałów podzielonych na dwie części. Pierwsza część zawiera trzy rozdziały, w których autorzy ujęli innowacje społeczne z perspektywy ogólnej. W drugiej znalazło się z kolei pięć rozdziałów poświęconych konkretnym rozwiązaniom z tego obszaru. Publikacja ta jest adresowana do szerokiego grona odbiorców. Z pewnością będzie cennym źródłem wiedzy dla osób zainteresowanych współczesnymi koncepcjami zarządzania, socjologią czy ekonomią. Może także stanowić inspirację dla wszystkich, którzy prowadzą badania naukowe w obszarze nauk społecznych.

Szczegóły

  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka ze skrzydełkami
  • Tytuł: Innowacje społeczne w teorii i praktyce
    Autor: Katarzyna Januszkiewicz, Mikołaj Rogiński
    Wydawnictwo: MT Biznes
    ISBN: 9788381756907
    Języki: polski
    Rok wydania: 2024
    Ilość stron: 180
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka ze skrzydełkami

    Recenzje