Strategia błękitnego oceanu
Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna

MT Biznes
Strategia błękitnego oceanu
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
64,90 PLN
Nasza cena
40,47 PLN
Oszczędzasz 38%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Rozszerzone wydanie światowego bestsellera - teraz z nową przedmową, nowymi rozdziałami i zaktualizowanymi analizami przypadków Ten światowy bestseller, świetnie przyjęty przez organizacje i branże na całym świecie, podważa całą dotychczasową wiedzę o tym, co trzeba zrobić, by odnieść strategiczny sukces. Strategia błękitnego oceanu przekonuje, że zaciekła konkurencja prowadzi wyłącznie do powstania krwawego czerwonego oceanu, w którym rywale walczą o stale kurczącą się pulę zysków. Opierając się na przykładach ponad 150 posunięć strategicznych (obejmujących ponad 100 lat i 30 branż), autorzy twierdzą, że trwały sukces nie bierze się ze zwycięskich walk z konkurencją, ale ze stworzenia błękitnego oceanu niewykorzystanej dotąd przez nikogo nowej przestrzeni rynkowej, w której możliwy jest wzrost. Książka Strategia błękitnego oceanu przedstawia systematyczne podejście do tego, jak sprawić, by konkurencja stała się nieistotna oraz prezentuje reguły i narzędzia do wykorzystania przez każdą organizację w tworzeniu i zajmowaniu jej własnych błękitnych oceanów. Ta bestselerowa książka będąca punktem zwrotnym zmieniającym tradycyjne myślenie o strategii, śmiało wyznacza nową drogę do wygrania przyszłości. Obierz ją za swojego przewodnika w tworzeniu niekwestionowanej przestrzeni rynkowej i sprawianiu, by konkurencja stała się nieistotna.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2015
  • Format: 15.8x23.3cm
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Strategia błękitnego oceanu
    Podtytuł: Jak stworzyć niekwestionowaną przestrzeń rynkową i sprawić, by konkurencja stała się nieistotna
    Autor: W. Chan Kim, Renée Mauborgne
    Wydawnictwo: MT Biznes
    ISBN: 9788377469477
    Tytuł oryginału: Blue Ocean Strategy, Expanded Edition: How to Create Uncontested Market Space and Make the Competiti
    Języki: polski
    Rok wydania: 2015
    Ilość stron: 352
    Format: 15.8x23.3cm
    Oprawa: Twarda

    Recenzje