Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym
Metody, procedury, reagowanie

Difin
Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
62,50 PLN
Nasza cena
56,81 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 53,99 zł

Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym to pierwsza publikacja na polskim rynku wydawniczym która zawiera wiele nowych (nigdzie niepublikowanych) modeli zarządzania w obszarze ochrony i budowania wizerunku z uwzględnieniem kryzysów wizerunkowych. W książce zaprezentowano autorskie, zweryfikowane empirycznie modele. W sposób kompleksowy przedstawiono cały proces począwszy od przygotowania na wypadek wystąpienia perturbacji wizerunkowych poprzez rozwiązywanie problemów, aż po działania konieczne do podjęcia już po wygaśnięciu kryzysu. Autor opisuje wiele case study, biorąc na warsztat sytuacje, z którymi musiały się zmierzyć takie firmy, jak: Boeing, Ikea, Panasonic, AVON, Green Caffe Nero czy Drutex. Materiał wieńczy bardzo dokładna, wielowątkowa i obszerna analiza kryzysu Szlachetnej Paczki.

Kraj produkcji: Polska

Producent:
Difin sp. z o.o.
ul. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa (Polska)
tel: 228514561
email: info@difin.pl


Szczegóły

  • Rok wydania: 2019
  • Format: 16.0x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Zarządzanie w kryzysie wizerunkowym
    Podtytuł: Metody, procedury, reagowanie
    Autor: Dariusz Tworzydło
    Wydawnictwo: Difin
    ISBN: 9788380859555
    Języki: polski
    Rok wydania: 2019
    Ilość stron: 204
    Format: 16.0x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.32 kg

    Recenzje