Ekonomia, Zarządzanie, Finanse » Ekonomia (1949)
Podstawy dziennikarstwa. Co powinni wiedzieć dziennikarze, a czego powinno
CeDeWu
94,50 PLN79,73 PLN
Determinanty i wyzwania w karierze informatyka ekonomicznego
Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego
84,00 PLN80,01 PLN
Opłata drogowa jako narzędzie przesunięć międzygałęziowych w przewozach
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
70,00 PLN59,98 PLN
Marketing miast i regionów
Tożsamość, wizerunek, komunikacja
Tożsamość, wizerunek, komunikacja
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
65,00 PLN61,92 PLN
Przemysł przetwórstwa rybnego w Polsce - retrospekcja i ocena skutków
Wydawnictwo Naukowe Uniwersytetu Szczecińskiego
55,00 PLN52,40 PLN
Pakiet: Brian Tracy Biblioteka Sukcesu - Pakiet B. Zarządzanie sprzedażą /
MT Biznes
169,01 PLN160,61 PLN
Adaptacyjne planowanie przebiegu projektów niekomercyjnych badań klinicznych
CeDeWu
60,00 PLN52,96 PLN