Medialno-społeczny obraz Covid-19
SBP
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
58,23 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 50,56 zł
W Medialno-społecznym obrazie COVID-19: solidarność czy polaryzacja koncertujemy się na czasie pandemii. Wywołane przez epidemię stres, niepewność i destabilizacja nałożyły się na świat polityki, biznesu, mediów, religii czy w końcu edukacji. Z upływem czasu okazało się, że „nowa normalność” stała się towarzyszem pandemicznej rzeczywistości. Jak więc w tym pełnym sprzeczności, trudnym czasie zachowały się środki przekazu, same doświadczone pandemiczną rzeczywistością? Jaką postawę przyjęli bohaterowie przekazów medialnych, a jaką bliższe i dalsze otoczenie mediów? Jak reagowali obywatele Na te pytania, przynajmniej w części, odpowiadają autorzy niniejszego tomu. Sześciu rozdziałom towarzyszą dwa wyjątkowe wywiady. Rozmowa z prof. dr hab. Iwoną Hofman pobudza do refleksji w odniesieniu do solidarności środowiskowej czy kondycji nauki i mediów. Z kolei Piotr Czarnowski, założyciel pierwszej w Polsce agencji public relations, wskazuje różne odcienie transformacji branży. Nasi Autorzy, jak i Rozmówcy nie unikają odpowiedzi na trudniejsze pytania, dzieląc się swoją wiedzą, doświadczeniem i cennymi radami.
Szczegóły
Autor: Anna Jupowicz-Ginalska, Monika Kaczmarek-Śliwińska
Wydawnictwo: SBP
ISBN: 9788365741783
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 188
Format: 16.5x24.0cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.315 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Teoria zła
O empatii i genezie okrucieństwa
O empatii i genezie okrucieństwa
Smak Słowa
Kliniczna psychologia sądowa
Wydawnictwo Naukowe PWN