Media a postawy prosportowe młodzieży akademickiej

FNCE
Media a postawy prosportowe młodzieży akademickiej
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
105,00 PLN
Nasza cena
77,83 PLN
Oszczędzasz 26%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 76,68 zł

Dla wielu z pokolenia digital natives, a więc urodzonych już po powstaniu Internetu, jeżeli czegoś lub kogoś nie można znaleźć w sieci, to z dużą pewnością ten ktoś lub coś nie istnieje. Niniejsza książka, przygotowana w większości przez Autorów z kręgu raczej digital emigrants, jest próbą zrozumienia, jak rewolucja cyfrowa zmieniła media, oraz czy - a jeżeli tak, to w jakim stopniu - mogą mieć wpływ na kształtowanie postaw i nawyków podejmowania aktywności fizycznej w tej grupie wiekowej konsumentów treści medialnych. Znaleźć coś to jedno, a drugie, to ustalić jaki to ma wpływ na postawy i zachowania odbiorców. Panuje bowiem dość powszechne przekonanie, że media, a w szczególności internet, są głównym konkurentem tego typu spędzania wolnego czasu. Skoro tak, to dodatkowo należy rozważyć, czy takie przekazy można zaprząc do misji zachęcania młodzieży do podejmowania aktywności fizycznej.

Fragment wstępu

Obszar badań wybrany przez Autorów - związki mediów z aktywnością fizyczną studentów i ich zainteresowaniem sportem, w warunkach dynamicznie zmieniających się form i platform konsumpcji treści - jest szczególnie istotny i aktualny w kontekście panującej obecnie epidemii SARS-CoV-19, której znaczenie w rozwoju sportu akademickiego w przestrzeni medialnej zostało w niniejszej publikacji uwzględnione i poddane pogłębionej analizie.

(...) Książkę tę z przekonaniem można polecić nie tylko medioznawcom, badaczom sportu oraz naukowcom reprezentującym inne nauki społeczne, ale także wszystkim osobom zainteresowanym sportem akademickim, jego miejscem we współczesnych mediach oraz znaczeniem nowych mediów i rewolucji technologicznej w kształtowaniu postaw prosportowych wśród studentów. Z recenzji wydawniczej prof. UAM dr. hab. Szymona Ossowskiego

Szczegóły

  • Rok wydania: 2021
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Media a postawy prosportowe młodzieży akademickiej
    Wydawnictwo: FNCE
    ISBN: 9788367138291
    Języki: polski
    Rok wydania: 2021
    Ilość stron: 362
    Oprawa: Twarda
    Redakcja: Skrzypczak J., Wallas T.

    Recenzje