Profesjonalna obsługa klienta
Knowledge Innovation Center
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
62,95 PLN
Oszczędzasz 30%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 62,02 zł
Z recenzji: "Przedłożona do recenzji książka "Profesjonalna obsługa klienta. Przedstawiciel handlowy, sprzedawca, kasjer. Wydanie drugie uaktualnione i rozszerzone" zasługuje na uznanie, jako przydatne na wydawniczym rynku dzieło, spełniające wymogi naukowe. Pod względem formalnym oraz merytorycznym oddaje bowiem najwyższe standardy publikacji, dedykowanej zarówno teoretykom, jak i praktykom: zarządzania, przedsiębiorczości, negocjacji, komunikacji oraz szeroko rozumianych relacji międzyludzkich. Bogata literatura przedmiotu, adekwatne do podejmowanych treści ilustracje, ćwiczenia, testy, uwagi i wskazówki praktyków zarządzania oraz przedstawicieli świata nauki, czynią tę publikację wyjątkowo atrakcyjną i godną uwagi, a co za tym idzie, także rekomendacji. Daje się odczuć siłę przekazu Autorów, którzy wyrażają wolę partycypowania w aktualnych procesach nauczania, akcentując w sposób szczególny znaczenie praktycznego wymiaru edukacji. Tezę tę potwierdzają przywołane wypowiedzi ekspertów reprezentujących liczne instytucje szkoleniowe oraz sugestywne i przemawiające do wyobraźni świadectwa ludzi sukcesu, autorytetów i praktyków współczesnego świata biznesu".
prof. nadzw. dr hab. Mieczysław Dudek
Szczegóły
Autor: Mirosław K. Szpakowski, Iwona Szpakowska
Wydawnictwo: Knowledge Innovation Center
ISBN: 9788395054013
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 336
Oprawa: Miękka