Digital learning. Od e-learningu do dzielenia się wiedzą
Wolters Kluwer
Wysyłka:
Dzisiaj
Sugerowana cena
Nasza cena
52,74 PLN
Oszczędzasz 11%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 50,97 zł
W książce omówiono nowoczesne metody uczenia się i podnoszenia kompetencji. Autorka radzi, jak w czasach nieustannie zmieniających się realiów rynkowych wykorzystać nowe technologie szkoleniowe w cyfrowej i wirtualnej rzeczywistości, aby stworzyć środowisko sprzyjające wymianie wiedzy i współpracy.
Z publikacji można dowiedzieć się m.in.:
Drugie wydanie publikacji zostało zaktualizowane i wzbogacone m.in. o treści dotyczące dzielenia się wiedzą, wykorzystania algorytmów i transformacji cyfrowej w szkoleniach, nowych standardów pracy działów szkoleń oraz oczekiwań firm w stosunku do ich roli w organizacji.
Opracowanie jest przeznaczone dla menedżerów wszelkich szczebli, dyrektorów i pracowników działów kadr. Będzie stanowiło cenne źródło wiedzy i inspiracji dla pracowników naukowych szukających nowych sposobów oddziaływania dydaktycznego oraz dla wszystkich tych, którzy dopiero zaczynają swoją drogę zawodową związaną ze szkoleniami z wykorzystaniem technologii.
Z publikacji można dowiedzieć się m.in.:
- jak zaplanować i zaprojektować nowoczesny program szkoleniowy i wdrożyć go w organizacji;
- jakie technologie i narzędzia szkoleniowe warto stosować;
- co to jest adaptive learning, machine learning, blended learning, micro-learning, AI czy m-learning;
- jak ocenić efektywność szkolenia e-learningowego.
Drugie wydanie publikacji zostało zaktualizowane i wzbogacone m.in. o treści dotyczące dzielenia się wiedzą, wykorzystania algorytmów i transformacji cyfrowej w szkoleniach, nowych standardów pracy działów szkoleń oraz oczekiwań firm w stosunku do ich roli w organizacji.
Opracowanie jest przeznaczone dla menedżerów wszelkich szczebli, dyrektorów i pracowników działów kadr. Będzie stanowiło cenne źródło wiedzy i inspiracji dla pracowników naukowych szukających nowych sposobów oddziaływania dydaktycznego oraz dla wszystkich tych, którzy dopiero zaczynają swoją drogę zawodową związaną ze szkoleniami z wykorzystaniem technologii.
Producent:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:
Podmiot odpowiedzialny:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:
Szczegóły
Autor: Marta Machalska
Wydawnictwo: Wolters Kluwer
ISBN: 9788382862072
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 260
Oprawa: Miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Candidate experience. Jeszcze kandydat, czy już klient?
Wolters Kluwer
Biologiczne podstawy psychologii
Wydanie nowe
Wydanie nowe
Wydawnictwo Naukowe PWN
Dekalog leczenia depresji
Item Publishing
Kształtowanie relacji pomiędzy pracodawcą a byłymi pracownikami
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Rodzina patchworkowa rodziną współczesną
Pan Wydawca