Kreowanie marek kultury
Historia, współczesność, perspektywy

Avalon
Kreowanie marek kultury
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
49,00 PLN
Nasza cena
42,91 PLN
Oszczędzasz 13%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 41,55 zł

Książka Kreowanie marek kultury składa się z trzech części. Pierwsza to lekcja historii sztuki, przeprowadzona pod kątem przemian historycznych i światopoglądowych od średniowiecza do XX wieku, komunikacji sztuki i idei oraz zarządzania marką przez znanych artystów na przestrzeni wieków. W drugiej części poruszono zagadnienia marketingowe, takie jak grupa odbiorcza, ambasadorzy marki, reklama, a także rola mediów i platform społecznościowych. W trzeciej omówiono kwestie związane z kreowaniem wizerunku, protokołem dyplomatycznym i savoir-vivre?em. Celem książki Kreowanie marek kultury jest przekazanie podstawowej wiedzy dotyczącej mechanizmów zarządzania markami kultury i ich kreowania. Zawiera również informacje na temat istotnych wydarzeń artystycznych, których organizatorzy we współpracy z artystami skutecznie kreowali mody i trendy (wystawy światowe). Publikacja ma nie tylko pogłębić wiedzę czytelnika z zakresu technik komunikacji, ale także przedstawić skuteczne schematy praktycznego działania w tym zakresie.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2022
  • Format: 17.5x24.5cm
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Kreowanie marek kultury
    Podtytuł: Historia, współczesność, perspektywy
    Autor: Andrzej Giza
    Wydawnictwo: Avalon
    ISBN: 9788377305836
    Język oryginału: polski
    Języki: polski
    Rok wydania: 2022
    Ilość stron: 192
    Format: 17.5x24.5cm
    Oprawa: Twarda

    Recenzje