Jak być dobrym menedżerem
Bookplan.pl
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
35,49 PLN
Oszczędzasz 20%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 24,68 zł
Ta książka jest pomocą oferowaną wszystkim, którzy czują się zagubieni i przerażeni nieznanymi dotąd problemami, jakie pojawiły się w momencie awansu menedżerskiego. Odpowiada ona nie tylko na te wyzwania, przed którymi stanąłem na początku zawodowej kariery, ale opisuje wiele przypadków i zdarzeń napotkanych na długiej i różnorodnej kierowniczej ścieżce. Miałem bowiem możliwość zarządzania ludźmi w wielu branżach, dziedzinach, w różnych krajach i kulturach organizacyjnych. Książka "Jak być dobrym menedżerem\" nie jest zatem wytworem konsultanta, szkoleniowca, psychologa biznesu czy innej osoby zgłębiającej teoretyczne aspekty zarządzania. Praktycznie każdą opisywaną tu sytuację przeżyłem na własnej skórze i zmuszony byłem do jej rozwiązania. Opisuję blisko 30 różnych studiów przypadków i wiele drobniejszych przykładów ilustrujących zamieszczone rozważania. Publikacja ta jest jednak wyjątkowa nie tylko dlatego, że przedstawia konkretne sposoby postępowania w wielu mniej czy bardziej typowych sytuacjach związanych z kierowaniem. Również, a może przed wszystkim, chciałem przekazać pewne trudne do uchwycenia wartości, które sprawiają, że z potencjalnie sprawnego menedżera, stajemy się prawdziwie charyzmatycznym przywódcą, liderem, który jest w stanie natchnąć swój zespół do osiągania fantastycznych rezultatów, i takim, który jest pamiętany jako wzór i postać godna naśladowania. Ze "Wstępu" do książki W tej książce poruszonych jest wiele tematów i spraw, o których rzadko lub w ogóle nie wspomina się w innych pracach o tematyce zarządzania. Krzysztof Tomczyk, Dyrektor Handlowy Jestem pod wrażeniem, dobrze się to czyta, wciągająco zarówno z punktu widzenia pracownika, jak i kierownika. Szczególnie podoba mi się wiele odniesień do branży IT. Piotr Jeżewski, Administrator Systemów Gdybym napotkał taką książkę na początku mojej kariery, na pewno byłoby mi łatwiej kierować i uniknąłbym niepotrzebnych błędów. Stanisław Tomaszewski, Dyrektor Zakupów, Trefl S.A Lech Przemieniecki Menedżer z ponad 30-letnim doświadczeniem w handlu detalicznym, zarządzaniu łańcuchami dostaw, obsłudze klienta, logistyce produkcyjnej i IT. Zarządzał kilkoma sieciach detalicznymi w Polsce, Rumunii, Czechach, Słowacji, Bułgarii i Mołdawii. Dyrektor Generalny rumuńskiej sieci dyskontów PPT. Prezes Zarządu Grupy Kapitałowej TXM SA, notowanej na GPW w Warszawie. Wiceprezes sieci modowej Top Secret.Dyrektor Międzynarodowego Centrum Zakupów i Logistyki Philips Lighting, szef Europejskiego Centrum Obsługi Klienta w Philips Consumer Lamps, kierownik działów logistyki i systemów zarządzania. Obecnie prowadzi firmę doradczą hhmc.pl
Szczegóły
Autor: Lech Przemieniecki
Wydawnictwo: Bookplan.pl
ISBN: 9788396454409
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 249
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka