Turystyka zakupowa w miastach
Difin
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
98,12 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 81,62 zł
Monografia przedstawia specyfikę segmentu turystyki zakupowej w miastach, identyfikację i charakterystykę determinant jej rozwoju. Wskazano w niej szczególną rolę marketingu terytorialnego jako narzędzia w kreowaniu rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Omówiono zagadnienia odnoszące się do teorii miast i funkcje handlowe miasta. Zaprezentowano czynniki atrakcyjności miejsc zakupowych, destynacje i miejsca koncentracji turystów zakupowych oraz kupowane przez nich produkty, źródła informacji o miejscach zakupowych oraz preferowane środki transportu w podróżach zakupowych, nawiązując do komponentów obszarowego produktu turystycznego. Na podstawie analizy działań miejskich destynacji turystycznych na rzecz rozwoju turystyki zakupowej przedstawiono rekomendacje dotyczące planowania rozwoju turystyki zakupowej w miastach. Patronat: Polska Rada Centrów Handlowych.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Difin sp. z o.o.
ul. Kostrzewskiego 1
00-768 Warszawa (Polska)
tel: 228514561
email: info@difin.pl
Szczegóły
Autor: Beata Paliś
Wydawnictwo: Difin
ISBN: 9788382700954
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 426
Oprawa: Miękka
Redakcja: Difin