Funkcjonowanie agencji prasowych

W naszym opracowaniu poszczególni autorzy opisują różne zjawiska związane z funkcjonowaniem agencji prasowych. Większość tekstów dotyczy Polskiej Agencji Prasowej, która jest najstarszym i najlepiej działającym krajowym podmiotem dostarczającym informacji do większości polskich mediów. Autorzy badają więc polityczne i prawne uwarunkowania dotyczące funkcjonowania PAP, sposób organizacji samej działalności tego przedsiębiorstwa, funkcjonowanie różnorodnych serwisów informacyjnych, które są następnie dostarczane do mediów, i szczegółowe kwestie związane z rozpowszechnianiem wizerunków w ramach serwisów informacyjnych PAP. Oprócz tego opracowanie dostarcza ogólnych informacji na temat agencji prasowych, jak na przykład ich funkcjonowania w systemie teleinformatycznym. Szczegółowo została również zbadana istotna w ostatnim czasie kwestia prawnej ochrony informacji jako takiej, która właśnie jest towarem sprzedawanym przez agencje.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
ul. Kanonicza 25
31-002 Kraków (Polska)
tel: 12 422 60 40
email: wydawnictwo@upjp2.edu.pl
Szczegóły
Autor: Opracowanie zbiorowe
Wydawnictwo: Uniwersytet Papieski Jana Pawła II w Krakowie
ISBN: 9788363241124
Rok wydania: 2021
Ilość stron: 164