Krótki kurs. Design
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
27,44 PLN
Oszczędzasz 30%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 27,44 zł
Seria KRÓTKI KURS to popularnonaukowe książki wydawane przez Oxford University Press, które w przystępny sposób przedstawiają szereg tematów z niemal każdej dziedziny. Autorzy, będący ekspertami w danej dziedzinie, omawiają z entuzjazmem fakty, analizy, perspektywy i nowe koncepcje, a przez to sprawiają, że tematy trudne stają się przystępne. To przewodnik po najważniejszych informacjach dotyczących designu. Czytelnik dowie się z niego: Jak rozumieć design w ujęciu całościowym, przeciwstawiając się powszechnemu przekazowi medialnemu, który sprowadza go do roli drugoplanowej, czysto dekoracyjnej? Jak definiować design biorąc pod uwagę, że słowo to ma wiele poziomów znaczeniowych i samo w sobie jest źródłem zamieszania? Co wiemy o pierwotnych innowacjach i jak wpływają one na to, co kreujemy dziś? Jak mocno odczuwamy wpływ wartości kulturowych, który ujawnia się w projektowanych obiektach? Czy zawsze projektanci przez design mogą dążyć do wyrażania swojej specyficznej osobowości i swojej kreatywności? Jaki wpływ ma otoczenie na wzorce korzystania z przedmiotów i jak je kreować? Jak można zaangażować potencjalnych użytkowników projektowanych przedmiotów? Z jakimi wyzwaniami trzeba się liczyć nadążając za postępem technologicznym? Czy globalizacja jest zagrożeniem dla designu?
Szczegóły
Autor: John Heskett
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
Seria: Krótki kurs
ISBN: 9788301222345
Tytuł oryginału: Design: A Very Short Introduction
Tłumacz: Wierzbicka Diana
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 164
Format: 14.8x21.0cm
Oprawa: Miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Okna 1001 pomysłów
Arkady
Nerwowa drzemka
O poszerzaniu pola w projektowaniu
O poszerzaniu pola w projektowaniu
Fundacja Bęc Zmiana
Rozmowy obrazów Tom 2
Wydawnictwo Naukowe PWN
1984
Świat Książki