Marketing relacji Teoria i praktyka

CeDeWu
Marketing relacji Teoria i praktyka
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
37,00 PLN
Nasza cena
27,24 PLN
Oszczędzasz 27%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Pomimo wzrostu popularności koncepcji marketingu relacji, w literaturze przedmiotu występują znaczne luki w zakresie kwestii definicyjnych oraz metodyki badań relacji z konsumentem. Można zauważyć również brak konsensusu specjalistów z zakresu marketingu w zakresie czynników, które warunkują powstanie trwałych relacji pomiędzy przedsiębiorstwem i konsumentem. Książka została zaprojektowana jako swoisty przewodnik dla marketerów w zakresie problematyki kształtowania trwałych relacji z klientem. Praca składa się z czterech rozdziałów. Rozdział I wprowadza czytelnika w podstawy marketingu relacji jako dynamicznie rozwijającej się koncepcji prowadzenia biznesu. W odniesieniu do tej części o charakterze teoretycznym rozdział II przedstawia wybrane zagadnienia z zakresu zastosowania marketingu relacji w praktyce biznesowej. Rozważania autora ilustrują przypadki zagranicznych i krajowych przedsiębiorstw budujących relacje z klientami. Rozdział III ma charakter metodycznego studium marketingowych badań relacji pomiędzy przedsiębiorstwem a konsumentem. Na końcu tego rozdziału zaprezentowany został przykładowy kwestionariusz wywiadu przydatny w badaniach stanu i uwarunkowań relacji z klientem indywidualnym. Z kolei rozdział IV poświęcony został uwarunkowaniom zastosowania marketingu relacji w działalności polskich przedsiębiorstw. Spośród czynników otoczenia szczególną uwagę poświęcono sferom prawnej, technologicznej i kulturowej. Rozdział ten kończy prezentacja wyników badań bezpośrednich, na podstawie których stworzono model sektorowych uwarunkowań rozwoju relacji firma-klient.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2017
  • Format: 17.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing relacji Teoria i praktyka
    Autor: Mitręga Maciej
    Wydawnictwo: CeDeWu
    ISBN: 9788375560664
    Języki: polski
    Rok wydania: 2017
    Ilość stron: 144
    Format: 17.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.26 kg

    Recenzje