Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny

Naukowe Sophia
Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
68,00 PLN
Nasza cena
60,41 PLN
Oszczędzasz 12%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 59,55 zł

Szczególnie ważną zaletą kuchni i produktów regionalnych jest ich powiązanie z lokalną historią i dziedzictwem kulturowym, a to z kolei jest niezwykle istotne w budowaniu zrównoważonego rozwoju regionalnego. Konsumenci, którzy niejednokrotnie zmieniają miejsce zamieszkania, coraz częściej potrzebują identyfikacji się z konkretnym rejonem, pragną nazwać jeden obszar swoją małą ojczyzną. Identyfikacji z pewnym ograniczonym obszarem sprzyja wspólna historia, obyczaje, a także legendy i nawyki żywieniowe regionu, dlatego też produkty regionalne stanowią doskonały element spajający ludzi, tym samym ta cecha jest wyróżnikiem umożliwiającym zastosowanie w przypadku artykułów tradycyjnych marketingu terytorialnego jako sposobu na promocję województwa, miasta, czy gminy, w którą nieodłącznie zostałaby wpleciona reklama produktu regionalnego. W Polsce początek marketingu terytorialnego datuje się na wczesne lata dziewięćdziesiąte ubiegłego wieku, gdy po przemianach ustrojowych zapoczątkowanych w 1989 roku powstały pierwsze jednostki samorządu terytorialnego, natomiast początek zainteresowania klientów produktami regionalnymi zaczyna się pod koniec lat dziewięćdziesiątych, kiedy zostaje zaspokojona chęć spróbowania produktów zagranicznych, które do tej pory były produktami luksusowymi.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2022
  • Tytuł: Marketingowa rola potencjału kuchni regionalny
    Autor: Opracowanie zbiorowe
    Wydawnictwo: Naukowe Sophia
    ISBN: 9788395929495
    Rok wydania: 2022
    Ilość stron: 116

    Recenzje