Konsumpcja w czasach pandemii
Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?

PWE
Konsumpcja w czasach pandemii
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
58,30 PLN
Nasza cena
52,98 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 31,13 zł

Monografia jest metodyczno-empirycznym studium zachowań konsumentów w warunkach pandemii COVID-19. Zawiera: ? rozważania na temat zmian zachowań konsumentów w kryzysie, ? dyskusje w kwestii podejść metodycznych do badań zachowań konsumentów w sytuacjach kryzysowych, ? przegląd i wyniki badań zmian zachowań konsumentów w czasach pandemii oraz próbę określenia przyszłych trendów.

Producent:
Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne S.A.
ul. Wawelska 78/22
02-034 Warszawa (PL)
tel: +48 795 189 901
email: pwe@pwe.com.pl


Szczegóły

  • Rok wydania: 2022
  • Format: 16.0x24.0cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Konsumpcja w czasach pandemii
    Podtytuł: Jak kryzys spowodowany pandemią Covid-19 zmienił zachowania konsumentów?
    Autor: Paweł Chlipała
    Wydawnictwo: PWE
    ISBN: 9788320825060
    Języki: polski
    Rok wydania: 2022
    Ilość stron: 170
    Format: 16.0x24.0cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.315 kg

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: