Konkurencyjność banków w Polsce w zakresie produktów i usług bankowości elektronicznej.
Teorie, modele i wyniki empiryczne
CeDeWu
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
113,83 PLN
Oszczędzasz 6%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 97,19 zł
Niniejsza monografia jest pierwszą pozycją na rynku wydawniczym dotyczącą konkurencyjności banków w Polsce ocenianej pod względem produktów i usług bankowości elektronicznej, a najważniejszymi jej atrybutami są m.in.:
? autorskie teoretyczne modele konkurencyjności banku, akceptacji i użycia e-bankowości przez klientów oraz satysfakcji, zaufania i lojalności klientów korzystających z produktów i usług e-bankowości;
? autorska koncepcja empirycznych badań konkurencyjności banków w zakresie produktów i usług e-bankowości oraz propozycja wskaźników syntetycznych konkurencyjności popytowej i podażowej banków;
? zidentyfikowane determinanty stymulujące i hamujące rozwój bankowości elektronicznej;
? pokazana rola sektora FinTech w kreowaniu i transferze innowacyjnych technologii w bankowości;
? powiązanie cech społeczno-demograficznych klientów banków z zakresem korzystania przez nich z produktów i usług e-bankowości;
? zidentyfikowane szanse i zagrożenia dla badanych banków oraz propozycja działań na przyszłość w celu podwyższenia ich pozycji konkurencyjnej na rynku finansowym;
? projekt nowej architektury bankowości elektronicznej w związku z pandemią COVID-19.
Publikacja może stanowić inspirujący materiał dla szerokiego grona Czytelników, a jej odbiorcami mogą
być pracownicy m.in.: NBP, banków komercyjnych i spółdzielczych oraz podmiotów sektora FinTech;
ośrodków naukowych; instytucji związanych z sektorem bankowym, np. ZBP, KZBS, KNF, BFG, a także
klienci banków i studenci.
Szczegóły
Podtytuł: Teorie, modele i wyniki empiryczne
Autor: Tomasz Siudek
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381021739
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 394
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.5 kg