Konkurencyjność banków w Polsce w zakresie produktów i usług bankowości elektronicznej.
Teorie, modele i wyniki empiryczne

CeDeWu
Konkurencyjność banków w Polsce w zakresie produktów i usług bankowości elektronicznej.
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
120,00 PLN
Nasza cena
118,01 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 97,19 zł

Niniejsza monografia jest pierwszą pozycją na rynku wydawniczym dotyczącą konkurencyjności banków w Polsce ocenianej pod względem produktów i usług bankowości elektronicznej, a najważniejszymi jej atrybutami są m.in.: ? autorskie teoretyczne modele konkurencyjności banku, akceptacji i użycia e-bankowości przez klientów oraz satysfakcji, zaufania i lojalności klientów korzystających z produktów i usług e-bankowości; ? autorska koncepcja empirycznych badań konkurencyjności banków w zakresie produktów i usług e-bankowości oraz propozycja wskaźników syntetycznych konkurencyjności popytowej i podażowej banków; ? zidentyfikowane determinanty stymulujące i hamujące rozwój bankowości elektronicznej; ? pokazana rola sektora FinTech w kreowaniu i transferze innowacyjnych technologii w bankowości; ? powiązanie cech społeczno-demograficznych klientów banków z zakresem korzystania przez nich z produktów i usług e-bankowości; ? zidentyfikowane szanse i zagrożenia dla badanych banków oraz propozycja działań na przyszłość w celu podwyższenia ich pozycji konkurencyjnej na rynku finansowym; ? projekt nowej architektury bankowości elektronicznej w związku z pandemią COVID-19. Publikacja może stanowić inspirujący materiał dla szerokiego grona Czytelników, a jej odbiorcami mogą być pracownicy m.in.: NBP, banków komercyjnych i spółdzielczych oraz podmiotów sektora FinTech; ośrodków naukowych; instytucji związanych z sektorem bankowym, np. ZBP, KZBS, KNF, BFG, a także klienci banków i studenci.

Kraj produkcji: Polska

Producent:
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa (Polska)
tel: 22 374 90 20
email: redakcja@cedewu.pl


Szczegóły

  • Rok wydania: 2022
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Konkurencyjność banków w Polsce w zakresie produktów i usług bankowości elektronicznej.
    Podtytuł: Teorie, modele i wyniki empiryczne
    Autor: Tomasz Siudek
    Wydawnictwo: CeDeWu
    ISBN: 9788381021739
    Języki: polski
    Rok wydania: 2022
    Ilość stron: 394
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.5 kg

    Recenzje