Ogilvy o reklamie

Studio Emka
Ogilvy o reklamie
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
69,00 PLN
Nasza cena
43,64 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Mimo że szczery aż do bólu i nieznośnie uparty, David Ogilvy to ?najbardziej poszukiwany czarodziej branży reklamowej? (magazyn ?Time?). Jest przedstawicielem reklamy wszech czasów, odnoszącym w niej największe sukcesy. Stworzył klasyczny przewodnik, będący kompendium skutecznej reklamy, a w nim: jak pisać trafne teksty reklamowe i skłonić ludzi, żeby je czytali; sześciu gigantów, twórców współczesnej reklamy; jak zrobić reklamę, która sprzeda produkt; seks w reklamie; 12 skutecznych reklam telewizyjnych i cztery nieskuteczne; przyszłość reklamy.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2008
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Ogilvy o reklamie
    Autor: David Ogilvy
    Wydawnictwo: Studio Emka
    Kod paskowy: 9788360652220
    ISBN: 978-83-606-5222-0
    Rok wydania: 2008
    Ilość stron: 226
    Oprawa: Twarda

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: