Skuteczny marketing na TikToku.
Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
Onepress
Wysyłka:
Dzisiaj
Sugerowana cena
Nasza cena
50,25 PLN
Oszczędzasz 15%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 36,71 zł
Magia milionowych zasięgów
Wiesz, czym jest TikTok? Jeśli nie, to szybko uruchom swój smartfon, ściągnij na niego tę aplikację i zacznij z niej korzystać, ponieważ - to pewne - Twoi klienci już tam są! Główną funkcjonalnością TikToka jest możliwość nagrywania i rozpowszechniania za jego pośrednictwem krótkich materiałów wideo. W przeciwieństwie do Facebooka czy Instagrama ten serwis nie tnie swoim użytkownikom zasięgów, więc wrzuć filmik i pozwól, by Cię zobaczyli! Masz szansę dotrzeć do naprawdę szerokiego grona odbiorców, ponieważ z TikToka korzystają ponad 2 miliardy osób.
Dobrze - powiesz - ale jak to zrobić? Jak dobrze wykorzystać zaledwie 60 sekund, jakie oferuje TikTok do tego, by nakręcić film promocyjny, który obejrzy 100 tysięcy, milion, a może 2 miliony odbiorców? Oczywiście, należy się streszczać. Skondensować przekaz. Jednak nie byle jak. Filmiki trzeba nagrywać w konkretny, preferowany przez odbiorców tego medium sposób. Dodatkowo musisz się nauczyć umiejętnie pobudzać ich zaangażowanie. Działać tak, by algorytm TikToka stał się Twoim sprzymierzeńcem, nie wrogiem. Jak to wszystko osiągnąć? Szybko, bo konkurencja nie śpi, tylko... kręci!
Tego, co i jak robić, by zostać królem TikToka ze wzbudzającymi zazdrość zasięgami, dowiesz się z tej konkretnej, pełnej praktycznych porad książki doświadczonego marketera i tiktokera w jednej osobie.
Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (Polska)
tel: (32) 230-98-63
email: gpsr@grupahelion.pl
Szczegóły
Podtytuł: Jak zdobyć miliony wyświetleń i tysiące obserwatorów w miesiąc (albo szybciej)
Autor: Mirosław Skwarek
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788328393387
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 192
Format: 14.0x20.8cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Uwiedź klienta
Marketing w social mediach
Marketing w social mediach
Wydawnictwo Naukowe PWN
Mistrz sprzedaży w czasach kryzysu
Onepress
Kup teraz! Jak stworzyć swój e-sklep i odnieść sukces
Słowne (dawniej Burda Książki)
Dziennik radości
Otwarte