Struktura pojęć afektywnych u dzieci w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym
UMCS
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
39,25 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 33,74 zł
Prezentowana rozprawa dotyczy ważnego problemu dla interpretacji rozwoju umysłu dziecka. Jako jedyna w polskiej literaturze naukowej prezentuje normę rozwojową w zakresie pojęć. Proponuje nową ścieżkę docierania do tajników dziecięcego umysłu.
Otrzymujemy wyraziste, subtelnie budowane profile rozwoju kompetencji emocjonalnej w okresie przedszkolnym i wczesnoszkolnym. Jest to bez wątpienia badawcze osiągnięcie autorek, wypełniające lukę w polskiej refleksji nad rozwojem umysłu dziecka.
Wiedza ta z pewnością może być podstawą do modelowania dziecięcych zachowań w normie biologicznej i umysłowej, ale także do diagnozowania umysłów i programowania terapii w zaburzeniach mowy (w autyzmie, w padaczkach, w niepełnosprawności umysłowej, w głuchocie).
Z recenzji prof. dra hab. Stanisława Grabiasa
Szczegóły
Autor: Natalia Jach-Salamon, Barbara Gawda
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322796238
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 312
Oprawa: Miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Wianek z lawendy
Filia
Już nie czekam
Filia
Wstyd
Czwarta Strona
Sekretna historia ludz…skarpetek
Poradnia K
Tygrys
Agora dla dzieci
Wilcze dzieci
Prószyński i S-ka
W sidłach nawyku
Dlaczego mózg tworzy nawyki i czy można je przełamać
Dlaczego mózg tworzy nawyki i czy można je przełamać
Copernicus Center Press
Dużo miłości
Filia
Pocałuj mnie pod jemiołą
Filia
Silverview
Sonia Draga
Pakiet W pogoni za nazistą T 1-2
Videograf S.A.