Media dwudziestolecia w.2

Narodowe Centrum Kultury
Media dwudziestolecia w.2
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
42,00 PLN
Nasza cena
30,67 PLN
Oszczędzasz 27%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł

Szczegóły
Pełna fascynujących postaci i ciekawostek.
W niebanalnej oprawie graficznej.
Opatrzona propozycjami zadań i projektów do samodzielnej realizacji.
Dwudziestolecie międzywojenne to okres pod wieloma względami wyjątkowy, choć trudny. Powiew wolności działał ożywczo na rozmaite obszary życia. Atmosfera sprzyjała rozwojowi biznesu, handlu, nauki, a także kultury i sztuki. Obok uznanych dziedzin rozwijały się także zupełnie nowe media XX wieku.
Kolejny tom z serii 20 lat XX wieku pokazuje barwny świat fotografii, radia, filmu, czasopism oraz początki telewizji mediów, które w latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia zawładnęły sercami szerokiej publiczności.


Producent:
Narodowe Centrum Kultury
Płocka 13
01-231 Warszawa (Polska)
tel: 222100100
email: nck@nck.pl


Szczegóły

  • Rok wydania: 2022
  • Tytuł: Media dwudziestolecia w.2
    Autor: Małgorzata Bogunia-Borowska, Joanna Rzońca
    Wydawnictwo: Narodowe Centrum Kultury
    ISBN: 9788379824472
    Rok wydania: 2022
    Ilość stron: 256

    Recenzje