Media dwudziestolecia w.2

Szczegóły
Pełna fascynujących postaci i ciekawostek.
W niebanalnej oprawie graficznej.
Opatrzona propozycjami zadań i projektów do samodzielnej realizacji.
Dwudziestolecie międzywojenne to okres pod wieloma względami wyjątkowy, choć trudny. Powiew wolności działał ożywczo na rozmaite obszary życia. Atmosfera sprzyjała rozwojowi biznesu, handlu, nauki, a także kultury i sztuki. Obok uznanych dziedzin rozwijały się także zupełnie nowe media XX wieku.
Kolejny tom z serii 20 lat XX wieku pokazuje barwny świat fotografii, radia, filmu, czasopism oraz początki telewizji mediów, które w latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia zawładnęły sercami szerokiej publiczności.
Producent:
Narodowe Centrum Kultury
Płocka 13
01-231 Warszawa (Polska)
tel: 222100100
email: nck@nck.pl
Szczegóły
Autor: Małgorzata Bogunia-Borowska, Joanna Rzońca
Wydawnictwo: Narodowe Centrum Kultury
ISBN: 9788379824472
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 256