Media dwudziestolecia w.2
Narodowe Centrum Kultury
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
30,67 PLN
Oszczędzasz 27%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Szczegóły
Pełna fascynujących postaci i ciekawostek.
W niebanalnej oprawie graficznej.
Opatrzona propozycjami zadań i projektów do samodzielnej realizacji.
Dwudziestolecie międzywojenne to okres pod wieloma względami wyjątkowy, choć trudny. Powiew wolności działał ożywczo na rozmaite obszary życia. Atmosfera sprzyjała rozwojowi biznesu, handlu, nauki, a także kultury i sztuki. Obok uznanych dziedzin rozwijały się także zupełnie nowe media XX wieku.
Kolejny tom z serii 20 lat XX wieku pokazuje barwny świat fotografii, radia, filmu, czasopism oraz początki telewizji mediów, które w latach dwudziestych i trzydziestych ubiegłego stulecia zawładnęły sercami szerokiej publiczności.
Szczegóły
Autor: Małgorzata Bogunia-Borowska, Joanna Rzońca
Wydawnictwo: Narodowe Centrum Kultury
ISBN: 9788379824472
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 256
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Gabinet owadów (i innych małych stworzeń)
Dwie Siostry
Architektura dwudziestolecia Wyd 2
NARODOWE CENTRUM KULTURY
Pettson i Findus. Goście na Boże Narodzenie
Media Rodzina
Aksamitny Królik
Prószyński i S-ka
Sztuka dwudziestolecia. Formy i konteksty
Narodowe Centrum Kultury
Siedem księżyców Maalego Almeidy
Marginesy