Sapiens na zakupach
O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy
Wydawnictwo Naukowe PWN
Wysyłka:
Pojutrze (poniedziałek 2024-11-04)
Sugerowana cena
Nasza cena
87,21 PLN
Oszczędzasz 3%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 69,52 zł
Co wpływa na nasze zachowania konsumenckie?
I czy na pewno decydujemy?
A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie?
I czy na pewno decydujemy?
A może żyjemy tylko iluzją, że decydujemy o sobie?
Nowa książka Piotra Buckiego to całościowe spojrzenie na zachowania konsumenta – przez pryzmat najnowszych badań, w szczególności z obszaru ekonomii behawioralnej. To książka, która obnaża słabość myślenia modelami rodem z klasycznej ekonomii, która jest piękna jako model teoretyczny, ale zupełnie nie sprawdza się w praktyce. Autor wskazuje na źródła zachowań konsumenckich związane z emocjami i naszymi instynktami. Przedstawia czytelne i praktyczne sposoby wdrażania wiedzy z badań w sprzedaży i marketingu.
To książka dla ciekawskiego i ciekawskiej Sapiens, którzy lubią się inspirować. Którzy oczekują niespodzianek, wiedzy, rzetelnych badań i którzy sami chcą wyciągać wnioski. A przede wszystkim to lektura dla tych, którzy chcą z wiedzą działać po swojemu. Brać, mieszać, recyklingować, eksperymentować, a nie bezrefleksyjnie kopiować. (…) Zebrałem to, czego dowiedziałem się o Sapiens na zakupach. Zakupach rozumianych szerzej niż wyjście do Żabki. Chciałem dowiedzieć się, co sprawia, że kupujemy. I tym, co zebrałem, chcę się podzielić.
Szczegóły
Podtytuł: O tym, jak i dlaczego wybieramy, oceniamy, kupujemy
Autor: Piotr Bucki
Wydawnictwo: Wydawnictwo Naukowe PWN
ISBN: 9788301223243
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 380
Format: 16.5 x 23.5cm
Oprawa: Miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Twój mózg płata Ci figle
Vis-a-Vis Etiuda
Pieniny i polski Spisz Trek&Travel
Bezdroża
Zachowania niepoprawne
Media Rodzina
MarkEthic
Jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną
Jak prowadzić etyczny marketing bez obawy, że zyski spadną
Wydawnictwo Naukowe PWN