Praktyka zarządzania klubem piłkarskim. Strategia, struktura, tożsamość
CeDeWu
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
88,80 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Publikacja ma na celu przybliżenie Czytelnikowi wyzwań, jakie stoją przed nowoczesnymi klubami piłkarskimi. Na przestrzeni ostatnich 30 lat przeszły one drogę od typowych drużyn sportowych do biznesowo zorientowanych przedsiębiorstw. Największe, takie jak FC Barcelona czy Juventus Turyn, zatrudniają kilkuset pracowników poza pionem sportowym; zajmujących się marketingiem i strategią rozwoju organizacji. Leszek Bohdanowicz, profesor Uniwersytetu Łódzkiego, był w przeszłości Przewodniczącym Rady Nadzorczej legendarnego polskiego klubu Widzew Łódź. Bazując na tym doświadczeniu, Autor przekazał praktyczne porady dla osób prowadzących lub chcących rozpocząć budowanie własnego klubu piłkarskiego. Przystępny i ciekawie napisana książka jest skierowana do studentów kierunków i specjalności zarządzania w sporcie, a także do kibiców, zarówno lokalnych, jak i globalnych marek.
Kraj produkcji: Polska
Producent:
CeDeWu Sp. z o.o.
ul. Żurawia 47/49
00-680 Warszawa (Polska)
tel: 22 374 90 20
email: redakcja@cedewu.pl
Szczegóły
Autor: Leszek Bohdanowicz
Wydawnictwo: CeDeWu
ISBN: 9788381026123
Język oryginału: polski
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 354
Format: 16.5x23.5cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.4 kg
Redakcja: Leszek Bohdanowicz
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Zrozumieć sprawozdanie finansowe
Wolters Kluwer