Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych

Elipsa
Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
63,80 PLN
Nasza cena
57,99 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 42,14 zł

Książka ma na celu określenie lojalności widzów programów telewizyjnych i dokonanie analizy wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego działającego na rynku polskim. Punktem wyjścia jest określenie lojalności widzów programów telewizyjnych w kontekście budowania wartości przedsiębiorstwa telewizyjnego. W książce zostały zaprezentowane badania oparte na dwóch źródłach danych. Przebadana została jedna grupa mediowa ? Grupa CANAL+ Polska S.A. jako przykład przedsiębiorstwa działającego na polskim rynku telewizyjnym. Można założyć, że ograniczony czas wolny konsumentów, a także globalizacja i dostęp do wielu treści jednocześnie determinuje zachowania lojalnościowe, a tym samym wpływa na wartość przedsiębiorstwa telewizyjnego. Zaprezentowane zostało również, jak lojalność wpływa na konsumpcję treści telewizyjnych i co powinno wzmocnić wartość rynkową firm. Praca pozwala na odpowiedzenie na pytanie, czy rozwój technologii i migracja treści wideo do Internetu wpływają na oglądalność programów liniowych. Głównym celem pracy jest wykazanie potrzeby zdobycia wiedzy o zachowaniach lojalnych widzów w celu utrzymania konsumenta, a także poszerzenia swojej aktywności na wszystkie możliwe pola dotarcia do widza, niezależnie od czasu i miejsca jego wyboru, i oszacowania potencjału lojalności widzów.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2022
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Rynek telewizyjny. Lojalność w dobie zmian technologicznych
    Autor: Aleksandra Chmielewska
    Wydawnictwo: Elipsa
    ISBN: 9788380174511
    Języki: polski
    Rok wydania: 2022
    Ilość stron: 362
    Oprawa: Miękka

    Recenzje