Wstęp do lingwistyki w biznesie
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
45,81 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 30,08 zł
Publikacja stanowi pierwszy na rynku wydawniczym podręcznik przygotowany z myślą o studentach i wykładowcach kierunku lingwistyka dla biznesu ? interdyscyplinarnego kierunku o profilu praktycznym, mającego na celu zapewnienie studentom zarówno kompetencji lingwistycznych, jak i menedżerskich. Zawiera definicje i analizy najważniejszych pojęć i terminów oraz teorii i innych kluczowych zagadnień wprowadzanych w ramach teoretycznej części programu studiów. W książce zamieszczono wykaz podstawowej, zalecanej literatury przedmiotu i pytania kontrolne.
*
Treści przedstawione są w sposób przejrzysty dla czytelnika. Wszystkie rozdziały to w zasadzie syntezy teoretyczne odnoszące się do poszczególnych pojęć, koncepcji, terminologii tudzież perspektyw badawczych w danej tematyce. Bezwzględnie podkreślić należy unikalność publikacji oraz wyjście naprzeciw oczekiwaniom studentów i wykładowców.
Z recenzji prof. dr. hab. Łukasza Grabowskiego
Publikacja stanowi kompendium wiedzy z zakresu lingwistyki, tłumaczenia specjalistycznego i wybranych dziedzin z obszaru szeroko rozumianego biznesu oraz powiązanej wiedzy specjalistycznej. Jest ona znakomitym wprowadzeniem młodych, przyszłych specjalistów językowych w świat komunikacji biznesowej i tłumaczenia specjalistycznego.
Z recenzji prof. dr. hab. Marcina Grygiela
Szczegóły
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788382208405
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 240
Oprawa: Miękka
Redakcja: Goźdź-Roszkowski Stanisław, Mazurkiewicz-Sułkowska Julia