Reklama
Aspekty prawne. Nowe wyzwania

Wolters Kluwer
Reklama
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
188,50 PLN
Nasza cena
171,33 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 134,63 zł

Książka kompleksowo omawia istotne w praktyce i dyskusyjne aspekty prawa reklamy, w tym m.in.:
  • nieuczciwą reklamę (wprowadzenie w błąd, użycie znaku towarowego konkurenta w reklamie porównawczej, reklama wywołująca lęk oraz ukryta, greenwashing),
  • nowe technologie i ochronę danych osobowych (reklama online a dane osobowe, technologia mieszanej rzeczywistości w reklamie),
  • reklamę naśladowczą i body image advertising,
  • reklamę wybranych towarów i usług (reklamę podgrzewanych wyrobów tytoniowych, żywności dla dzieci, suplementów diety oraz leków biologicznych).

Autorzy odnoszą się przy tym do problemów interdyscyplinarnych, takich jak psychologia, a model konsumenta oraz psychologiczna perspektywa reklamy zawodów prawniczych. Opisują także zjawisko nadużycia pozycji dominującej na rynku reklamy internetowej oraz wagę przejrzystości w reklamie politycznej.

Książka jest przeznaczona dla prawników praktyków zajmujących się prawem reklamy, ochroną konsumentów i konkurentów, przedsiębiorców, reklamodawców i twórców reklamy. Tematyka przedstawiona w publikacji zainteresuje również przedstawicieli nauki oraz studentów prawa, administracji, marketingu, psychologii, socjologii i dziennikarstwa.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2022
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Reklama
    Podtytuł: Aspekty prawne. Nowe wyzwania
    Wydawnictwo: Wolters Kluwer
    ISBN: 9788382867572
    Języki: polski
    Rok wydania: 2022
    Ilość stron: 1024
    Oprawa: Twarda
    Redakcja: Namysłowska Monika

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: