Polajkować TV
Telewizja i media społecznościowe
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze
Sugerowana cena
Nasza cena
38,21 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 38,21 zł
Czy można oglądać programy telewizyjne, nie mając telewizji i nie korzystając z platform streamingowych? Jak zmienia się interaktywność telewizji pod wpływem mediów społecznościowych? Jak odbiorcy definiują telewizję w dobie nowych mediów?
Książka Aleksandry Powierskiej przynosi odpowiedzi na powyższe pytania, prezentując świeże podejście do badań nad przemianami współczesnej telewizji. W efekcie przeprowadzonych analiz powstaje koncepcja sieciowości telewizji, która w duchu teorii ANT wskazuje na coraz większą liczbę aktorów ludzkich i nie-ludzkich kształtujących praktyki odbiorcze oraz doświadczenia widzów-użytkowników. W publikacji nie brakuje również wątków dotyczących języka mediów społecznościowych, komunikacyjnej roli obrazów oraz znaczenia algorytmów.
„Książka doskonale wpisuje się w prowadzone w Polsce i na świecie badania środowisk medialnych, a także opisuje przemiany, które zachodzą w środowiskach nowych mediów. Wskazana przez Autorkę kategoria sieciowości telewizji, ukazująca telewizję jako połączenie sieci technicznej i potencjału społecznego, rzuca ciekawe światło na badania związane z telewidzeniem".
Z recenzji dr hab. prof. UP Agnieszki Waleckiej-Rynduch
Z recenzji dr hab. prof. UP Agnieszki Waleckiej-Rynduch
Szczegóły
Podtytuł: Telewizja i media społecznościowe
Autor: Aleksandra Powierska
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
ISBN: 9788323351573
Języki: polski
Rok wydania: 2022
Ilość stron: 248
Format: 15.8x23.5cm
Oprawa: Miękka