Nowa audiowizualność
Nowa audiowizualność (brak głosów) - nowy paradygmat kultury?
Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
31,40 PLN
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Za pojęciem "nowej audiowizualności" kryje się pytanie o nowy paradygmat kulturowy wyznaczony przez zjawiska takie jak: sztuka nowych mediów, neotelewizja, literatura sieci, język werbalny w mediach, reklama audiowizualna, kino w paradygmacie ponowoczesności. Autorzy tekstów zamieszczonych w niniejszej książce przywołują różne aspekty nowych praktyk na polu współczesnej kultury dając świadectwo czasom, określanym za Jeanem Baudrillardem, mianem "uniwersum totalnego monitora" i zapraszając czytelników do wędrówki przez labirynt znaczeń współtworzących pojęcie "nowej audiowizualności".
Szczegóły
Podtytuł: Nowa audiowizualność (brak głosów) - nowy paradygmat kultury?
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Jagiellońskiego
Seria: Film i Media Audiowizualne
Kod paskowy: 9788323325161
ISBN: 978-83-233-2516-1
Języki: polski
Rok wydania: 2008
Ilość stron: 450
Oprawa: Miękka
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
O refleksję konkretną
Cztery przykłady historyczne
Cztery przykłady historyczne
słowo/obraz terytoria
Biedni Polacy patrzą na getto
Literackie
Jak lepiej jeździć konno z płytą DVD
Galaktyka
Niech aniołowie zawiodą cie do raju
Homilie pogrzebowe
Homilie pogrzebowe
Wydawnictwo M