Od pomysłu do marki
Kompletny przewodnik po marketingu strategicznym, od pozycjonowania po komunikację

CeDeWu
Od pomysłu do marki
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
125,00 PLN
Nasza cena
118,58 PLN
Oszczędzasz 6%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 105,74 zł

MAPA PRAWIDŁOWEGO I SKUTECZNEGO POZYCJONOWANIA MARKI ISTNIEJE - ZNAJDZIESZ JĄ W TEJ KSIĄŻCE! DZIĘKI NIEJ ZNAJOMOŚĆ MARKETINGU STRATEGICZNEGO STANIE SIĘ CZĘŚCIĄ TAKŻE TWOJEJ WIEDZY ZAWODOWEJ. ? KREATYWNE KONCEPTY - jak powstają, ich związek z rynkiem, zmieniającym się kontekstem oraz dynamiką ekonomicznych i finansowych czynników organizacji. ? ZGODNOŚĆ pomiędzy oferowanymi produktami/usługami, sposobem ich komunikowania oraz wartościami firmy i danej grupy społecznej - jak ją utrzymać. ? DOGŁĘBNE ANALIZY PRZYPADKÓW firm odnoszących sukcesy w budowaniu silnej i znanej marki. Autorzy na podstawie swojego ponad 15-letniego doświadczenia stworzyli oryginalną, kompletną mapę narzędzi marketingowych, prowadzącą firmy ustrukturyzowaną drogą - od pomysłu na biznes aż do zbudowania własnej marki. Książka jest pełnym i wyczerpującym poradnikiem, jak - od zera - wprowadzić na rynek zwycięski projekt, wyznaczając właściwy kierunek już na starcie. Czytając tę książkę, wiele razy będziesz przyjmować perspektywę stratega – abyś także Ty nauczył się myśleć tak jak specjaliści, z których porad prawdopodobnie zdarzało Ci się już korzystać. Celem niniejszej książki jest przedstawienie wiedzy odnoszącej się do całego procesu pozycjonowania organizacji (od powstania strategicznej idei marki firmy do decyzji strategicznych łączących cele w zakresie konkurencyjności oraz komunikacji). Zaprezentowany model, oparty na praktycznych doświadczeniach, jest gotowy do zastosowania nie tylko dla przedsiębiorstw, instytucji i stowarzyszeń, ale też dla małych projektów bądź oddziałów firm stających przed koniecznością zaprezentowania się po raz pierwszy bądź ponownego wypromowania się. Dzięki wkładowi wielu znaczących firm, które udostępniły Autorom swoje doświadczenia i specjalistyczny know-how, niniejsza książka nie jest teoretycznym podręcznikiem do studiowania, ale prawdziwym narzędziem do nawigacji, umożliwiającym pozyskanie – krok po kroku – wiedzy dotyczącej marketingu strategicznego. Książka ta jest przeznaczona dla każdego, kto ma zamiar stworzyć lub repozycjonować projekt (firmowy lub nie), samemu lub w zespole, zarządzając dynamicznymi strategiami, jego definicją kulturową i dystrybucją, a zwłaszcza dla chcących robić to w wyjątkowy sposób.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2022
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Od pomysłu do marki
    Podtytuł: Kompletny przewodnik po marketingu strategicznym, od pozycjonowania po komunikację
    Autor: Daniela Bavuso, Natale Cardone
    Wydawnictwo: CeDeWu
    ISBN: 9788381025799
    Liczba tomów: 1
    Numer tomu: 1
    Tytuł oryginału: Da zero al brand | Guida completa al marketing strategico, dal posizionamento alla comunicazione
    Język oryginału: włoski
    Tłumacz: Zbigniew Łucki
    Języki: polski
    Rok wydania: 2022
    Ilość stron: 408
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.5 kg

    Recenzje