Społeczny wizerunek wody do picia
Studium socjologiczne

Scholar
Społeczny wizerunek wody do picia
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
31,50 PLN
Nasza cena
25,70 PLN
Oszczędzasz 19%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 22,61 zł

Złożoność problemu wody pitnej sprawia, że jest on obecnie na świecie rozważany nie tylko przez fizyków, chemików, geografów, biologów czy klimatologów, lecz także przez ekonomistów, politologów czy – jak w tym przypadku, przez dwóch doświadczonych socjologów z UAM. Jakość wody do picia ma coraz większy wpływ na jakość życia ludzi i w szczególności na stan ich zdrowia, ale też staje się w naszej cywilizacji szczególną wartością społeczną i zajmuje coraz więcej miejsca w świadomości zbiorowej. Książka dobrze wpisuje się w mający w socjologii bogate i znakomite tradycje nurt stosowanych badań społecznych, podejmowanych z myślą o oczekiwanych, pożądanych i niezbędnych interwencjach publicznych, jakich dokonuje bądź powinna dokonywać władza – tak centralna, jak i lokalna, samorządowa. prof. dr hab. Włodzimierz Anioł, Uniwersytet Warszawski Przedstawione studium empiryczne jest szczególnie cenne ze względu na zakres prowadzonych badań podłużnych, obejmujących okres blisko dwudziestu lat. Dbałość o zachowanie w tak długim czasie porównywalności wyników zasługuje na szczególne uznanie, zwłaszcza biorąc pod uwagę zmieniające się na przestrzeni lat środowisko, w którym były prowadzone badania, jak i zróżnicowane podejścia do badanego zjawiska oraz rozwój narzędzi badawczych. dr hab. Paweł Chudziński, Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu

Szczegóły

  • Rok wydania: 2023
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Społeczny wizerunek wody do picia
    Podtytuł: Studium socjologiczne
    Autor: Ryszard Cichocki, Przemysław Wechta
    Wydawnictwo: Scholar
    ISBN: 9788366849952
    Języki: polski
    Rok wydania: 2023
    Ilość stron: 152
    Oprawa: Miękka

    Recenzje