Największe wpadki rekinów biznesu Część 2 Poronione pomysły 2CD (Audiobook)

Bellona
Największe wpadki rekinów biznesu Część 2 Poronione pomysły 2CD
	 (Audiobook)
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)
Sugerowana cena
28,20 PLN
Nasza cena
25,67 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 15,55 zł

Poznaj kulisy najgłośniejszych i najbardziej kosztownych wpadek rekinów biznesu. W cyklu "Porażki marek" przedstawiamy najbardziej spektakularne pomyłki światowych gigantów rynkowych jak Kellog, Unilever, Reynolds, Coca Cola, Mc Donald's, Sony czy Pepsi. W części 2 poznamy "Poronione pomysły" firm, które uporczywie twierdzą, że wiedzą lepiej niż ich klienci, co im jest potrzebne. Najmądrzejsza nawet strategia marki nie spowoduje, że klient kupi towar, na który nie ma ochoty. Rzecz w tym, że to co firmy uważają za wspaniałe, klienci często traktują jako dziwactwo. Butelkowana woda mineralna dla psów To fantastyczny pomysł - twierdzi firma. To jakiś żart! - odpowiada klient. Nawet te firmy, które odnoszą sukcesy, miewają wielkie wpadki w związku z wprowadzeniem na rynek nietrafionych towarów. Reynolds próbował wylansować niedymiące papierosy przeznaczone dla tych, którzy nie lubią zapachu dymu - a to przecież osoby niepalące! Wiele marek przepada, ponieważ niewłaściwie przebadano jakiś pomysł. Przekonał się o tym Unilever, ogłaszając wypuszczenie silnie piorącego proszku o wymownej nazwie Persil Power. Kłopot w tym, że potrafił on likwidować nie tylko plamy, ale i same ubrania. Porażek firm może być wiele. W dramatycznych przypadkach niepowodzenie jest następstwem skandalu na wielka skalę, który wywołuje bojkot określonej marki. Uczmy się więc na błędach innych. Ta pouczająca lektura powinna się znaleźć w audiotece każdego menedżera. Czas nagrania: 134'17 Czyta Marcin Styczeń Format Audio CD

Producent:
Dressler Dublin sp. z o.o
ul. Poznańska 91
05-850 Ożarów Mazowiecki (PL)
tel: +48 22 733 50 00
email: wydawnictwo@dressler.com.pl


Szczegóły

  • Rok wydania: 2012
  • Format: 14.0x20.0cm
  • Tytuł: Największe wpadki rekinów biznesu Część 2 Poronione pomysły 2CD (Audiobook)
    Autor: Matt Haig
    Wydawnictwo: Bellona
    ISBN: 9788360339459
    Tytuł oryginału: Brand failures
    Język oryginału: angielski
    Tłumacz: Zawadzki Roman
    Języki: polski
    Rok wydania: 2012
    Format: 14.0x20.0cm
    Waga: 0.07 kg
    Czas trwania: 2:14:18
    Typ głównego nośnika: AC
    Ilość nośników: 2
    Opis nośników:

    1. Największe wpadki rekinów biznesu (CD-Audio)
       1. Nota wydawcy (ścieżka audio 00:42)
       2. Poronione pomysły (ścieżka audio 03:35)
       3. Płatki zbożowe Kelloga. Ciepłe mleko, lodowate przyjęcir (ścieżka audio 07:08)
       4. Sony i jej Godzilla. Wybryk potwora (ścieżka audio 11:01)
       5. Siła proszku Persil. Jedna niezmywalna plama na reputacji Unilevera (ścieżka audio 06:58)
       6. Pepsi. W pogoni za czystością (ścieżka audio 05:38)
       7. Zakolczykowany Magiczny Ken. Przyjaciel Barbie wreszcie się ujawnił (ścieżka audio 06:25)
       8. Komputer Hot Wheels. Stereotypizacja rynku (ścieżka audio 02:55)
       9. Corfam. Namiastka skóry (ścieżka audio 04:45)
       10. Niedymiące papierosy RJ Reynoldsa. Beznadziejny pomysł (ścieżka audio 12:55)
       11. Oranjolt. Napój, który stracił kasę (ścieżka audio 02:44)

    2. Największe wpadki rekinów biznesu (CD-Audio)
       1. La Femme. Gdzie są różowe panienki? (ścieżka audio 11:28)
       2. Radion. Jasnopomarańczowe pudełka to nie wszystko (ścieżka audio 02:07)
       3. Szampon "Dotyk Jogurtu" firmy Clairol (ścieżka audio 05:03)
       4. Porażki klasyczne (ścieżka audio 02:03)
       5. New Coke (ścieżka audio 16:47)
       6. Ford Edsel (ścieżka audio)
       7. Ford Edsel (ścieżka audio)
       8. Sony Betamax (ścieżka audio 11:40)
       9. Arcy-Deluxe McDonald'sa (ścieżka audio 05:58)
       10. Zakończenie (ścieżka audio 00:27)


    Recenzje