Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych

CeDeWu
Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
70,00 PLN
Nasza cena
66,40 PLN
Oszczędzasz 6%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 57,12 zł

Książka "Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych" ma szczególną wartość w związku z przeobrażeniami rynkowymi w Polsce, a zwłaszcza rozwojem Internetu i technologii informacyjnych. Kluczową rolę w tych przeobrażeniach odgrywa e-konsument. Wiedza o jego zachowaniach staje się głównym czynnikiem decydującym o sukcesie rynkowym firm.

Autorka pracy prezentuje w niej bardzo wiele cennych informacji o zachowaniach e-konsumentów i ich procesie decyzyjnym. Informacje te pochodzą z bezpośrednich badań autorki i można je uznać za pionierskie. Dotyczyły one e-konsumentów w ujęciu ogólnym oraz z podziałem na e-konsumentów z tzw. pokolenia X i Y.

Rozważania zawarte w książce są udaną próbą połączenia ekonomii, marketingu, socjologii i informatyki. Wyznaczają także dalsze kierunki badań. Polecam lekturę książki środowisku akademickiemu i praktykom gospodarczym.  - Prof. zw. dr hab. Aniela Styś, fragment recenzji

Szczegóły

  • Rok wydania: 2023
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Proces podejmowania decyzji zakupowych przez e-konsumentów w kontekście mediów społecznościowych
    Autor: Agnieszka Dejnaka
    Wydawnictwo: CeDeWu
    ISBN: 9788381026758
    Języki: polski
    Rok wydania: 2023
    Ilość stron: 202
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.3 kg

    Recenzje