Rachunek kosztów działań i zrównoważona karta wyników w podnoszeniu wartości klienta

CeDeWu
Rachunek kosztów działań i zrównoważona karta wyników w podnoszeniu wartości klienta
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
65,00 PLN
Nasza cena
53,96 PLN
Oszczędzasz 17%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 53,29 zł

Drogi Czytelniku, zapewne zastanawiałeś się, co decyduje o powodzeniu w prowadzeniu firmy. Może myślałeś o sprawnym zarządzie (menedżerach), o skutecznym marketingu, o zaangażowanych pracownikach? W każdym z tych przypadków miałeś rację, ale... pod warunkiem, że firma ta osiąga przychody, które przewyższają jej koszty.

Z tego powodu z całą pewnością można określić, że najważniejszy dla każdej firmy jest klient, ponieważ to on generuje przychody, a w konsekwencji zyski dla przedsiębiorstwa. Oznacza to, że kierujący przedsiębiorstwami powinni dbać o relacje z klientami oraz dokonywać pomiaru ich wartości. Jednocześnie warto zdawać sobie sprawę, że klient generuje dla przedsiębiorstwa nie tylko przychody, ale również koszty.

Czy może więc zdarzyć się sytuacja, w której relacja z konkretnym klientem nie jest opłacalna dla przedsiębiorstwa? Jak zmierzyć wartość klienta? Czy poprzez zastosowanie odpowiednich metod można wspomóc kreowanie i maksymalizację wartości klienta?

Książka "Rachunek kosztów działań i zrównoważona karta wyników w podnoszeniu wartości klienta" dostarcza Czytelnikowi wiedzy na temat klienta, jego wartości i kosztów oraz metod rachunkowości zorientowanych na klienta. Przede wszystkim jednak stanowi pierwszą w Polsce propozycję wykorzystania metody rachunkowości - zrównoważonego rachunku kosztów działań klienta do pomiaru wartości klienta. Zrównoważony rachunek kosztów działań klienta stanowi integrację rachunku kosztów działań i zrównoważonej karty wyników w kontekście orientacji przedsiębiorstwa na klienta oraz skutecznego pomiaru wartości klienta.

Rachunek kosztów działań pozwala na prawidłowe wyodrębnienie kosztów klienta, a metoda nabiera strategicznego charakteru dzięki zastosowaniu zrównoważonej karty wyników. Niewątpliwą zaletą książki jest jej interdyscyplinarność łączy ze sobą elementy rachunkowości i marketingu.

Adresowana jest przede wszystkim do zarządzających przedsiębiorstwami, do kadry kierowniczej, menedżerów i specjalistów ds. controllingu, doradców biznesowych, analityków finansowych oraz studentów kierunków ekonomicznych.

Szczegóły

  • Rok wydania: 2023
  • Format: 16.5x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Rachunek kosztów działań i zrównoważona karta wyników w podnoszeniu wartości klienta
    Autor: Magdalena Bochenek
    Wydawnictwo: CeDeWu
    ISBN: 9788381026543
    Języki: polski
    Rok wydania: 2023
    Ilość stron: 202
    Format: 16.5x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.35 kg

    Recenzje