Metody badania wizerunku w mediach

CeDeWu
Metody badania wizerunku w mediach
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
65,00 PLN
Nasza cena
60,75 PLN
Oszczędzasz 7%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 41,44 zł

Metody badania wizerunku w mediach są niezwykle atrakcyjną nowością wydawniczą na polskim rynku badań mediów. Casus polskiego biznesmena Ryszarda Krauzego jest dobrze dobranym przykładem analizy kreowania pozytywnego wizerunku, jak również jego niszczenia w przestrzeni publicznej. O czym zatem jest ta książka? O tym, jak to robić w sposób profesjonalny, jakie metodologiczne ustalenia znajdują tu zastosowanie, jakie to może rodzić następstwa dla jednostki w sferze publicznej ? ? i o tym wszystkim piszą w sposób niezwykle interesujący i badawczo odkrywczy młodzi analitycy, działający przy Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego. Czy warto sięgnąć po tę książkę? ? tak i to jak najszybciej, po to, aby poszerzyć wiedzę i umiejętności badawcze w zakresie komunikacji społecznej. prof. Teresa Sasińska-Klas, Uniwersytet Jagielloński

Szczegóły

  • Rok wydania: 2018
  • Format: 16.4x23.5cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Metody badania wizerunku w mediach
    Wydawnictwo: CeDeWu
    ISBN: 9788375561333
    Języki: polski
    Rok wydania: 2018
    Ilość stron: 300
    Format: 16.4x23.5cm
    Oprawa: Miękka
    Waga: 0.49 kg
    Redakcja: Gackowski Tomasz, Łączyński Marcin

    Recenzje

    Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także: