Współtworzenie wartości. Cyfrowy sektor kreatywny
Scholar

Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
34,78 PLN
Oszczędzasz 18%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 30,14 zł
Książka Miłosza Miszczyńskiego poświęcona jest problemowi współtworzenia wartości w procesach organizowania. Koncepcja zarządzania wartością jest rozwijana w ekonomii od kilkudziesięciu lat, w naukach o zarządzaniu najczęściej jest używana do wyjaśniania strategii konkurencji i strategii rozwoju przedsiębiorstwa oraz modeli biznesu. Autor podjął ciekawą próbę rozszerzenia porterowskiego rozumienia wartości o szeroki kontekst procesów organizowania i zarządzania w organizacjach. Koncentruje przy tym uwagę na współtworzeniu wartości, czyli na sieciowym, zespołowym charakterze tego procesu.
Prof. dr hab. Maria Romanowska
Monografia ma znaczny wkład w rozwój nauk o zarzadzaniu i jakości. Wzbogaca zarówno silnie rozwijany w ostatnich latach nurt związany z podejściem sieciowym, jak i teorię innowacji, teorię współpracy oraz teorię zasobową.
Prof. dr hab. Maciej Zastempowski
Kraj produkcji: PL
Producent:
Wydawnictwo Naukowe Scholar sp. z o.o.
ul. Oboźna 1
00-340 Warszawa (PL)
tel: 226924118
email: info@scholar.com.pl
Szczegóły
Autor: Miłosz Miszczyński
Wydawnictwo: Scholar
ISBN: 9788367450010
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 258
Oprawa: Miękka