Współtworzenie wartości. Cyfrowy sektor kreatywny

Scholar
Współtworzenie wartości. Cyfrowy sektor kreatywny
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
42,00 PLN
Nasza cena
34,27 PLN
Oszczędzasz 19%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 30,14 zł

Książka Miłosza Miszczyńskiego poświęcona jest problemowi współtworzenia wartości w procesach organizowania. Koncepcja zarządzania wartością jest rozwijana w ekonomii od kilkudziesięciu lat, w naukach o zarządzaniu najczęściej jest używana do wyjaśniania strategii konkurencji i strategii rozwoju przedsiębiorstwa oraz modeli biznesu. Autor podjął ciekawą próbę rozszerzenia porterowskiego rozumienia wartości o szeroki kontekst procesów organizowania i zarządzania w organizacjach. Koncentruje przy tym uwagę na współtworzeniu wartości, czyli na sieciowym, zespołowym charakterze tego procesu. Prof. dr hab. Maria Romanowska Monografia ma znaczny wkład w rozwój nauk o zarzadzaniu i jakości. Wzbogaca zarówno silnie rozwijany w ostatnich latach nurt związany z podejściem sieciowym, jak i teorię innowacji, teorię współpracy oraz teorię zasobową. Prof. dr hab. Maciej Zastempowski

Szczegóły

  • Rok wydania: 2023
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Współtworzenie wartości. Cyfrowy sektor kreatywny
    Autor: Miłosz Miszczyński
    Wydawnictwo: Scholar
    ISBN: 9788367450010
    Języki: polski
    Rok wydania: 2023
    Ilość stron: 258
    Oprawa: Miękka

    Recenzje