Biblia copywritingu
Onepress
Wysyłka:
Pojutrze (poniedziałek 2024-11-04)
Sugerowana cena
Nasza cena
40,72 PLN
Oszczędzasz 19%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 34,97 zł
Tworzysz treści na strony lub teksty do ulotek? Konstruujesz hasła reklamowe? Piszesz scenariusze reklam radiowych i telewizyjnych? Prowadzisz profile marek w mediach społecznościowych? W takim razie śmiało możesz nazywać siebie copywriterem. Wojownikiem słów. Operatorem argumentów. Kreatorem treści perswazyjnych.
Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.
Jak w każdym fachu, także w Twoim istnieje zestaw uniwersalnych zasad oraz narzędzi, chwytów i trików, które wszyscy - czeladnik, rzemieślnik, mistrz - muszą znać i którymi powinni swobodnie operować. Inwencja własna jest oczywiście w copywritingu wskazana, jednak podstawa to opanowanie pisarskiego abecadła.
Szczegóły
Autor: Dariusz Puzyrkiewicz
Wydawnictwo: Onepress
ISBN: 9788383229171
Języki: polski
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 200
Format: 14.0 x 20.8 cm
Oprawa: Miękka
Waga: 0.53 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Biblia content marketingu
Onepress