Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w.. T.5

Uniwersytet Śląski
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w.. T.5
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
34,90 PLN
Nasza cena
34,45 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 33,97 zł

Niniejsza książka to piąta i jednocześnie ostatnia praca poświęcona szeroko pojmowanemu dyskursowi autopromocyjnemu. Dotychczasowe rozważania pozwoliły uchwycić zagadnienie autopromocji i autoprezentacji w perspektywie synchro- i diachronicznej. Ostatni tom spaja pozostałe części, dopełniając zagadnienie autopromocji o trzy niezwykle istotne pojęcia: błąd, kryzys i skandal. W świetle tak wielu wyraźnych przemian w zakresie komunikowania masowego istotne było przyjrzenie się trzem kolejno przywołanym zjawiskom, dopełniającym szeroko omawiane zagadnienie dyskursu autopromocyjnego. Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w komunikowaniu masowym. Błąd, kryzys, skandal uzupełniła dotychczasowe spostrzeżenia na temat sposobów komunikowania, tym samym wytyczając nową ścieżkę promowania wizerunku. Zebrane w tomie artykuły pozwoliły zatem stworzyć kompleksowy przegląd sposobów radzenia sobie z obecnością w sferze publicznej poszczególnych jednostek, zbiorowości, instytucji w dobie, gdzie za sukces dotarcia określonego komunikatu do potencjalnego odbiorcy odpowiada dosadny, coraz częściej szokujący przekaz.

 


Szczegóły

  • Rok wydania: 2019
  • Tytuł: Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w.. T.5
    Autor: Ewa Biłas-Pleszak, Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
    Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
    ISBN: 9788322636688
    Rok wydania: 2019
    Ilość stron: 220

    Recenzje