Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach
Uniwersytet Śląski

Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
25,22 PLN
Oszczędzasz 9%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 24,52 zł
Autopromocja, autoprezentacja, wizerunek w mediach audiowizualnych stanowi zbiór artykułów, które tym razem strategii kreowania wizerunku poszukują w mediach audiowizualnych. Przywołane taktyki są zatem asumptem nie tylko do podjęcia refleksji nad rozmaitymi jednostkami czy grupami społecznymi wykorzystującymi przestrzeń publiczną w celu promowania własnego wizerunku, ale również doskonałym punktem wyjścia do analizy wybranej przestrzeni medialnej, w której za sprawą słowa i obrazu dokonuje się prezentacja określonych postaw. (fragment wstępu)
Szczegóły
Autor: Aleksandra Kalisz, Ewelina Tyc
Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
ISBN: 9788322633885
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 260