Stabilność finansowa w mikroprzedsiębiorstwach
UMCS
Wysyłka:
1 - 3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
39,25 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 33,84 zł
„Przygotowaną książkę uznaję za wartościową, ponieważ porusza temat niezwykle zaniedbany [...]. Uzupełnia [ona dotychczasową] wiedzę na temat funkcjonowania afektywnego dzieci w wieku przedszkolnym i młodszym wieku szkolnym w zakresie umiejętności rozpoznawania i nazywania poszczególnych emocji podstawowych. Ponadto dostarcza charakterystyki procesu regulowania emocji poprzez szczegółowy opis strategii radzenia sobie z uniwersalnymi emocjami o walencji negatywnej, tj.: złością, strachem i smutkiem. O wartości recenzowanej pozycji świadczą także dwa współzależne porządki, które można w niej odnaleźć. Podążając za jednym [...] można odkryć, jak ? wraz z wiekiem ? zmienia się zdolność do rozpoznawania, nazywania i regulowania emocji. Zgodnie z drugim można zobaczyć, która z emocji podstawowych posiada najbardziej adekwatną i rozbudowaną dziecięcą wiedzę o emocjach, wyłaniającą się sukcesywnie wraz z rozwojem dziecka. Oba aspekty mogą stać się ważną przesłanką do tworzenia opartych na wiedzy (a nie tylko intuicji) programów edukacyjnych czy korekcyjnych w obszarze dziecięcych emocji."
Fragment recenzji prof. UAM dr hab. Aleksandry Jasielskiej
Szczegóły
Autor: Ilona Skibińska-Fabrowska, Anna Spoz
Wydawnictwo: UMCS
ISBN: 9788322796931
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 160
Format: 17.6 x 25 cm
Oprawa: Miękka