Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka

Uniwersytet Śląski
Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
23,10 PLN
Nasza cena
22,48 PLN
Oszczędzasz 3%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 22,48 zł

Wieloautorska monografia pt. Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka wpisuje się w nurt nowoczesnych badań transdyscyplinarnych. Publikacja podejmuje niezwykle aktualne i bardzo szerokie zagadnienie wpływu mediów na sposób myślenia i język dzieci. Podstawowym założeniem zbioru, widocznym we wszystkich zgromadzonych w publikacji tekstach, jest uznanie, że obecność mediów w życiu dziecka znacząco wpływa na jego sposób postrzegania świata. Mozaikowość przekazu i rozmaitość wpływów medialnego świata najlepiej oddaje pojęcie medialnych kodów. Teksty zgromadzone w tomie dają pogląd zarówno na to, jakie treści z mediów dziecięcy odbiorca może przyswajać, jak i na to, co rzeczywiście pozostaje z kontaktu z mediami w dziecięcej mowie i myśleniu. Autorzy, warto zaznaczyć praktycy, podkreślają przy tym wagę edukacji medialnej. Publikacja niniejsza skierowana jest do pedagogów, psychologów i językoznawców, a także świadomych rodziców i wszystkich zainteresowanych relacją media dziecko.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2018
  • Tytuł: Medialne kody w wyobraźni i języku dziecka
    Autor: red. Emilia Bańczyk, Natalia Moćko
    Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
    ISBN: 9788322634493
    Rok wydania: 2018
    Ilość stron: 172

    Recenzje