Voces y caminos en la enseanza de espaol/LE

Uniwersytet Śląski
Voces y caminos en la enseanza de espaol/LE
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
29,40 PLN
Nasza cena
29,02 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 28,60 zł

Monografia Voces y caminos en la ensenanza de espanol /LE: desarrollo de las identidades en el aula, ma na celu przedstawienie różnorodności badań prowadzonych we współczesnej dydaktyce języka hiszpańskiego dotyczących kształtowania się i rozwijania tożsamości. Znajdziemy w niej dwanaście rozdziałów napisanych przez autorów reprezentujących polskie i zagraniczne uczelnie, poświęconych zarówno rozważaniom teoretycznym zawartym w pierwszej części, jak i konkretnym propozycjom wykorzystania badań w praktyce glottodydaktycznej, które opisane zostały w części drugiej.

Pierwszą część publikacji rozpoczyna tekst Evy lvarez Ramos i Carmen Romero Claudio poświęcony rozwojowi indywidualnemu i jego wpływowi na edukację interkulturową. W dalszej części R. Sergio Balches Arenas i Magdalena Słowik, na bazie analizy porównawczej zdrobnień w języku hiszpańskim i polskim, przedstawiają nowe propozycje pracy na lekcji hiszpańskiego. Ma del Carmen Garca Manga wyjaśnia mechanizmy motywacyjnych w kształtowaniu i kreowaniu leksyki. Justyna Hadaś analizuje introspekcję jako główną strategię nauczania kultury. Antonio Mara López Gonzlez, omawia rolę obserwacji w pracy nauczyciela. Manuel Fco. Romero Oliva, i Ester Trigo Ibnez przedstawiają kształcenie nowych czytelników. Jos Mara Santos Rovira omawia rolę nauczyciela jako motywatora w nauce języków obcych, natomiast Bożena Wisłocka Breit skupia się na kursach typu MOOCs i omawia ich możliwe zastosowania w nauczaniu języka hiszpańskiego.

Druga część tomu zawiera propozycje wykorzystania badań naukowych w praktyce nauczania języka hiszpańskiego, których autorami są: Roland Campos López, Rafael Fernndez Jimnez, Hugo Heredia Ponce, Ftima Quirós Rivero, Monika Ciesielkiewicz, Ral Fernndez Jódar i Joanna Fernndez.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2019
  • Tytuł: Voces y caminos en la enseanza de espaol/LE
    Autor: R. Sergio Balches Arenas, Cecylia Tatoj
    Wydawnictwo: Uniwersytet Śląski
    ISBN: 9788322634882
    Rok wydania: 2019
    Ilość stron: 240

    Recenzje