Marketing i analityka biznesowa dla początkujących

Onepress
Marketing i analityka biznesowa dla początkujących
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)
Sugerowana cena
57,00 PLN
Nasza cena
48,55 PLN
Oszczędzasz 15%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 38,37 zł

Witaj w świecie fascynujących danych!

 Biznes nie istnieje bez twardych danych, założeń, KPI i ich realizacji. Także ta jego część, która jest związana z promocją. Szczególnie online. Dziś nie można być marketerem z prawdziwego zdarzenia i nie znać chociażby narzędzi oferowanych przez Google - Analytics, Tag Manager, Search Console i Trends. Te nazwy kojarzą Ci się z czymś niezrozumiałym albo budzą obawy? Nie martw się i sięgnij po tę książkę! Dowiesz się z niej, jak efektywnie korzystać z internetowych rozwiązań analitycznych.

 Ten poradnik stanowi świetne wprowadzenie do marketingu i analityki biznesowej online dla osób, które dopiero zapoznają się z tym tematem. To nie tylko przegląd narzędzi współczesnego analityka. Autorka opisuje również kompetencje, które będą potrzebne osobom z branży w najbliższej przyszłości, wskazuje miejsca, gdzie już można je zdobywać, wreszcie podpowiada, jakie umiejętności trzeba mieć, by otrzymać wymarzoną pracę w firmach zajmujących się danymi cyfrowymi.

 


Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (Polska)
tel: (32) 230-98-63
email: gpsr@grupahelion.pl


Szczegóły

  • Rok wydania: 2023
  • Format: 14.0 x 20.8 cm
  • Oprawa: Miękka
  • Tytuł: Marketing i analityka biznesowa dla początkujących
    Autor: Kinga Sroka
    Wydawnictwo: Onepress
    ISBN: 9788328398900
    Rok wydania: 2023
    Ilość stron: 200
    Format: 14.0 x 20.8 cm
    Oprawa: Miękka

    Recenzje