Art branding 2
Onepress
Wysyłka:
Niedostępna
Sugerowana cena
Nasza cena
102,96 PLN
Oszczędzasz 14%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 0,00 zł
Igor Gałązkiewicz napisał książkę poświęconą sztuce. To ją stawia na pierwszym miejscu i daje jej różne zadania: technologii, strategii, a nawet opakowania. Celebryty, marki, kleju dla społeczności. Raz to sztuka pozostająca w dobrej kondycji, innym razem taka, która ledwo zipie. Zawsze jednak jest ona wyrazicielką ludzkich potrzeb. A ludzie, w przeciwieństwie do rekwizytów, scenografii i atrybutów czasów, w jakich żyją, pozostają niezmienni. I dlatego, nawet jeśli wyrażają jakieś teoretycznie nowe potrzeby, w rzeczywistości kryją się pod tym stare potrzeby - pierwotne, podstawowe. Wyszedłszy od takich założeń, autor przygląda się współczesnej sztuce, a także jej przełożeniu na branding i marketing. Potrzeba artyfikacji produkcji masowej, presja bycia kreatywnym i wyrażania się poprzez rzeczy o oryginalnych, zaskakujących formach skutkują tym, że otrzymujemy wyjątkowe produkty, usługi i angażujące marki. Art branding, bazujący na mądrej, twórczej i efektywnej relacji sztuki i biznesu, stał się bardzo ciekawą formą komunikacji. I na tyle powszechną, by warto było zagłębić się w ten świat. I. Gałązkiewicz zajmuje się strategią marketingową i dyrekcją kreatywną. Pomaga projektować i budować marki mądrze nowoczesne, ciekawe, potrzebne, angażujące i zaangażowane zarazem. Pracuje z markami komercyjnymi i kultury oraz agencjami reklamowymi. Obecnie pełni także rolę Dyrektora Marketingu w ANEGRE oraz Dyrektora Kreatywnego w PLATO. O relacji sztuki i biznesu oraz roli doświadczeń w komunikacj, napisał dwie pionierskie książki. Zarówno Art Branding jak i projektowanie doświadczeń okazały się bestsellerami.
Szczegóły
Autor: Igor Gałązkiewicz
Wydawnictwo: Onepress
Kod paskowy: 9788328902718
ISBN: 978-83-289-0271-8
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 360
Format: 170 x 230 mm
Oprawa: twarda
Waga: 0.96 kg
Recenzje
Klienci, którzy kupili oglądany produkt kupili także:
Influencer Marketing
Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami
Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego