Organizacja spotkań biznesowych i konferencji

Format-AB
Organizacja spotkań biznesowych i konferencji
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
57,30 PLN
Nasza cena
52,06 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 39,40 zł

Organizacja spotkań biznesowych i konferencji to podręcznik przeznaczony dla uczniów szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa w zakresie dodatkowych umiejętności zawodowych jako rozszerzenie programu kształcenia w tym zawodzie, zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Edukacji Narodowej z dnia 16 maja 2019 r. w sprawie podstaw programowych kształcenia w zawodach szkolnictwa branżowego oraz dodatkowych umiejętności zawodowych w zakresie wybranych zawodów szkolnictwa

branżowego (Dz.U. 2019 poz. 991).

Celem podręcznika jest przekazanie wiedzy i zdobycie przez ucznia umiejętności niezbędnych do organizacji różnorodnych spotkań biznesowych i konferencji w obiekcie świadczącym usługi hotelarskie. Treść merytoryczną podręcznika wzbogacają zdjęcia, rysunki i tabele, co pozwala na szybkie i efektywne przyswajanie materiału. Wiedza teoretyczna została wsparta licznymi przykładami, wskazując na różnorodne sposoby jej praktycznego zastosowania.

Rekomendujemy tę publikację nie tylko uczniom szkół kształcących w zawodzie technik hotelarstwa, lecz także osobom pracującym w przedsiębiorstwach hotelarskich.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2023
  • Tytuł: Organizacja spotkań biznesowych i konferencji
    Autor: Beata Sawicka, Ewa Świstak
    Wydawnictwo: Format-AB
    ISBN: 9788366796041
    Rok wydania: 2023
    Ilość stron: 148

    Recenzje