Wprowadzenie do Salesforce w.2
Salesforce jest wiodącym oprogramowaniem klasy CRM. Znacząco ułatwia zarządzanie sprzedażą, marketingiem i relacjami z klientami, a także ogólne administrowanie firmą. Umożliwia zautomatyzowanie powtarzalnych procesów i analizę cennych informacji biznesowych, co z kolei przekłada się na trafność podejmowanych decyzji. Aby uzyskać maksymalną wydajność Salesforce, trzeba dobrze poznać funkcje tej platformy.
Dzięki tej książce poznasz podstawowe koncepcje CRM i przyswoisz zasady poruszania się po Salesforce. Dowiesz się, jak tworzyć czynności, zarządzać potencjalnymi klientami, konfigurować zabezpieczenia, współpracować z aplikacjami innych firm, budować przepływy, poszukiwać nowych klientów i rozwijać lejki sprzedażowe dzięki okazjom biznesowym i kontom. Nauczysz się wzmacniać działania marketingowe poprzez kampanie i analizować informacje biznesowe. Zaczniesz tworzyć różnorodne raporty i pulpity, opanujesz też obsługę takich narzędzi jak przepływy Salesforce, procesy akceptacji i reguły przydzielania ― w ten sposób uzyskasz automatyzację procesów biznesowych. Poznasz również podstawy wdrażania i testowania kodu Salesforce. Dodatkowo w przewodniku znajdziesz opisy przypadków użycia w biznesie, które pokażą Ci, jak dokładnie analizować informacje biznesowe, aby podejmować decyzje korzystne dla Twojej firmy.
W książce:
- rozwijanie biznesu za pomocą Salesforce
- zarządzanie lejkiem sprzedażowym i okazjami biznesowymi
- prowadzenie kampanii w Salesforce
- analizy biznesowe z wykorzystaniem raportów i pulpitów
- stosowanie przepływów
- zabezpieczanie platformy Salesforce
Zostań mistrzem Salesforce - najpotężniejszego narzędzia biznesowego!
Producent:
Helion SA
Kościuszki 1c
44-100 Gliwice (Polska)
tel: (32) 230-98-63
email: gpsr@grupahelion.pl
Szczegóły
Autor: Sharif Shaalan, Timothy Royer
Wydawnictwo: Helion
ISBN: 9788383224985
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 488