Synergistic Application of Metaphorical and...

Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
Synergistic Application of Metaphorical and...
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
132,00 PLN
Nasza cena
120,02 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 116,66 zł

Celem monografii jest analiza metafory i humoru współwystępujących w multimodalnej reklamie prasowej - w języku polskim i angielskim. Punktem wyjścia refleksji jest zwrócenie uwagi na podobieństwa konceptualne w sposobach konstruowania i rozumienia zarówno humoru jak i metafory, które autorka wiąże z teorią integracji pojęciowej. Analiza zebranego materiału reklamowego pozwala przyjrzeć się synergicznemu działaniu obu zjawisk. Co więcej, badaniu poddane zostają odczucia respondentów dotyczące atrakcyjności wybranych reklam oraz stopnia ich zabawności. Uzyskane rezultaty pomagają odpowiedzieć na pytanie, jak uczestnicy badania rozumieją mechanizmy humoru i metafory w reklamie, co pozwala na zidentyfikowanie podobieństw i różnic między przykładami z każdej grupy językowej.



Szczegóły

  • Rok wydania: 2023
  • Tytuł: Synergistic Application of Metaphorical and...
    Autor: Anna Stwora
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
    ISBN: 9788322641705
    Rok wydania: 2023
    Ilość stron: 452

    Recenzje