Komunikowanie lokalno-regionalne w dobie... T. 2
Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego

Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
21,02 PLN
Oszczędzasz 10%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 20,43 zł
Przedmiotem studiów zaprezentowanych w publikacji są teoretyczne oraz praktyczne aspekty komunikowania lokalno-regionalnego. Szkice oraz opracowania prezentujące wyniki badań empirycznych dotyczą głównie problematyki komunikowania wyborczego w warunkach rywalizacji samorządowej, polityki informacyjnej samorządów oraz aktywności mediów lokalno-regionalnych. Autorzy kładą nacisk na empirię, ilustrując w wielowymiarowej analizie złożoność i wielość funkcji komunikowania, które w najwyższym stopniu wpływa na proces kształtowania się lokalnej i regionalnej wspólnoty. Książka łączy naukowe perspektywy badawcze medioznastwa i politologii, adresowana jest zwłaszcza do osób zainteresowanych lokalnymi i regionalnymi relacjami mediów i polityki.
Szczegóły
Autor: Marek Mazur, Monika Kornacka-Grzonka
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Śląskiego
ISBN: 9788322633663
Rok wydania: 2018
Ilość stron: 220