Controlling działań marketingowych
Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
Nasza cena
49,16 PLN
Oszczędzasz 2%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 45,99 zł
Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych procedur naprawczych. Przedsiębiorstwo gromadzi więc informacje stanowiące podstawę do opracowania planu marketingowego, który następnie jest realizowany i poddawany ocenie z punktu widzenia zaprojektowanych inicjatyw. W literaturze fachowej właśnie tak rozumiany jest controlling marketingowy w ujęciu funkcjonalnym.
Szczegóły
Autor: Wojciech Grzegorczyk
Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
ISBN: 9788383312293
Rok wydania: 2023
Ilość stron: 134