Controlling działań marketingowych

Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
Controlling działań marketingowych
Wysyłka:
1-3 dni robocze + czas dostawy
Sugerowana cena
49,90 PLN
Nasza cena
47,79 PLN
Oszczędzasz 5%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 45,99 zł

Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczne jest zebranie informacji o sytuacji rynkowej i podejmowanych działaniach z zakresu marketing mix w celu kontroli wykonania zamierzeń, porównania ich z założonymi wynikami czy sformułowania ewentualnych procedur naprawczych. Przedsiębiorstwo gromadzi więc informacje stanowiące podstawę do opracowania planu marketingowego, który następnie jest realizowany i poddawany ocenie z punktu widzenia zaprojektowanych inicjatyw. W literaturze fachowej właśnie tak rozumiany jest controlling marketingowy w ujęciu funkcjonalnym.


Szczegóły

  • Rok wydania: 2023
  • Tytuł: Controlling działań marketingowych
    Autor: Wojciech Grzegorczyk
    Wydawnictwo: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego
    ISBN: 9788383312293
    Rok wydania: 2023
    Ilość stron: 134

    Recenzje