Harvard Business Review. Podręcznik lidera. Wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele

Rebis
Harvard Business Review. Podręcznik lidera. Wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele
Wysyłka:
Jutro (poniedziałek 2024-12-23)
Sugerowana cena
59,90 PLN
Nasza cena
49,01 PLN
Oszczędzasz 19%
Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 37,28 zł

Wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele

Jedyny podręcznik, jakiego potrzebujesz, żeby rozwinąć umiejętności niezbędne liderowi.

Zapomnij o przereklamowanych nowych modelach przywództwa, najważniejsze praktyki przywódcze są od dawna znane. Jakość przywództwa zależy od tego, jak tworzysz wizję i inspirujesz innych, żeby za nią podążali. Jak podejmujesz trudne strategiczne decyzje oraz wprowadzasz innowacje. I jak uzyskujesz wyniki.

W tym kompleksowym podręczniku Ron Ashkenas i Brook Manville, specjaliści w dziedzinie strategii i zmian, przedstawiają sprawdzone koncepcje i definiują cechy dobrego przywództwa, uzupełniając tę wiedzę wywiadami z wysokiej rangi menedżerami oraz własnymi doświadczeniami – a wszystko po to, by pomóc początkującym liderom stać się wybitnymi przywódcami i wywierać istotny wpływ na otoczenie.
 
W Harvard Business Review. Podręczniku lidera znajdziesz m.in.:
  • zwięzłe omówienie sprawdzonych modeli przywództwa, opracowane na podstawie publikowanych w „Harvard Business Review” artykułów autorstwa m.in. Claytona M. Christensena i Michaela E. Portera,
  • pogłębione studia przypadków dotyczące wysokich rangą liderów, na przykład Jamesa Wolfensohna z Banku Światowego, Pauli Kerger z PBS, Darrena Walkera z Ford Foundation i Jamesa C. Smitha z Thomson Reuters,
  • szczegółowe wskazówki ułatwiające zrozumienie i stosowanie sześciu podstawowych praktyk przywódcy, którymi są: tworzenie jednoczącej wizji, opracowywanie strategii, pozyskiwanie świetnych współpracowników, koncentrowanie się na wynikach, innowacyjne działanie na rzecz przyszłości i kierowanie sobą.
RON ASHKENAS, emerytowany partner w Schaffer Consulting, doradza wyższej kadrze kierowniczej korporacji, organizacji non profit i start-upów, jak przyspieszyć ich rozwój i stać się skutecznym przywódcą. Do jego klientów należą Bank Światowy, GE, Thomson Reuters i Merck. Często publikuje artykuły w „Harvard Business Review” i jest autorem książki Simply Effective.

BROOK MANVILLE, były partner w McKinsey & Company i wiceprezes wykonawczy w United Way Worldwide, doradza liderom w dziedzinach strategii, rozwoju organizacji i przywództwa. Regularnie pisze artykuły dla „Harvard Business Review”, Forbes.com i innych czasopism biznesowych. Jest autorem książek A Company of Citizens i Judgment Call.

Producent:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:

Podmiot odpowiedzialny:
Wydawnictwo AMBER Sp. z o.o.
ul. Królewicza Jakuba 27 A
02-956 Warszawa (PL)
tel: kontakt@wydawnictwoamber.pl
email:


Szczegóły

  • Rok wydania: 2023
  • Format: 15.0 x 22.5 cm
  • Oprawa: Twarda
  • Tytuł: Harvard Business Review. Podręcznik lidera. Wywieraj wpływ, inspiruj swoją organizację i realizuj kolejne cele
    Autor: Ron Ashkenas, Brook Manville
    Wydawnictwo: Rebis
    ISBN: 9788383381084
    Tytuł oryginału: Harvard Business Review. Leader's Handbook
    Tłumacz: Jóźwiak Bożena
    Języki: polski
    Rok wydania: 2023
    Ilość stron: 352
    Format: 15.0 x 22.5 cm
    Oprawa: Twarda

    Recenzje